Members adrian1989 Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 deci sa inteleg ca termin munca cu tot ce tine(condus, incarcat, descarcat) rezulta 11h si pana la 13 h mai sunt 2h deci cum spuneai si tu am terminat mai devreme deci acele 2 ore se pun la cele 9 ore de pauza zilnica si rezulta 11 ore de pauza(somn) deci se completeaza ciclu de o "zi" 11H( condus, incarcat, descarcat) fac pauza inca 2 ore si pauza zilnica de 9h deci rezulta 11 ore de pauza. corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Februarie 13, 2013 Administrators Share Postat Februarie 13, 2013 adrian , hai sa o luam babeste , o zii de munca incepe cand tu incepi munca , ai facut pauza , cand te-ai miscat , cand ai inceput sa incarci / descarci , etc , de atunci ai la dispozitie cel mult 13 h ( daca vrei ca acea zi de munca sa se termine cu o pauza zilnica normala ) sau 15 h (daca vrei ca acea zi de munca sa se termine cu o pauza zilnica redusa sau o pauza zilnica normala prin farctionare ) . daca tu sa zicem , conduci 3 h , descarci 2 h , conduci 1 h , pauza 45 minute si mai conduci 2 h , dupa care poti face o pauza ( oricare , normala sau redusa ) si asa iti inchei ziua de munca , fara a fi obligat ca ( in cazul asta ) dupa 8.45 h sa astepti sa se inplineasca perioada de munca ( alea 13/15 h ) si dupa sa faci pauza . din momentul opririi dupa cele 8.45 h incepi pauza , sa zicem normala , 11 h , 8.45 h +11 h = 19.45 h care ar fi ziua de munca . si la fel sunt situatii prin care opresti la fix cu 13 / 15 h , asta insemnand maximul perioadei de munca . cred ca mai simplu de atat nu se poate explica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Spetsnaz Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 Nu prea inteleg eu o chestie, la 4.30 se face pauza dar cand trebuie sa caut un loc de parcare fix in momentul in care aparatul ma avertizeaza ca am condus 4.30h sau cu jumatate de ora inainte sa tiuie aparatul tahograf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 Tahograful digital, te atentioneaza la 4:15 ore de conducere ca te apropii,de sfarsitul celor 4:30 ore de condus.In acest timp,trebuie sa cauti parcare,in care sa efectuezi pauza necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 Tahograful digital, te atentioneaza la 4:15 ore de conducere ca te apropii,de sfarsitul celor 4:30 ore de condus.In acest timp,trebuie sa cauti parcare,in care sa efectuezi pauza necesara. E bine sa nu astepti sa ,,sune " tahograful , posibil intr-un sfert de ora sa nu gasesti loc nici in padure . Si... intri in criza de timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adrian1989 Postat Februarie 14, 2013 Members Share Postat Februarie 14, 2013 Tahograful digital, te atentioneaza la 4:15 ore de conducere ca te apropii,de sfarsitul celor 4:30 ore de condus.In acest timp,trebuie sa cauti parcare,in care sa efectuezi pauza necesara. E bine sa nu astepti sa ,,sune " tahograful , posibil intr-un sfert de ora sa nu gasesti loc nici in padure . Si... intri in criza de timp! Bun tahograful incepe sa sune la 4:15si pe la 4:18 si eu la 4:20 gasesc parcare opresc si cele 10 min ramase cum le inregistrez pe taho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Februarie 14, 2013 Moderators Share Postat Februarie 14, 2013 Tie ce iti spune termenul "maxim" ? Durata maxima de conducere neintrerupta este de 4ore si 30 minute. Acele 10 minute sau cat e diferenta o sa le poti alipi la ultima perioada de conducere daca faci un program de 10 ore sau un program de 9 ore cu 2 pauze. Si crede-ma ca sunt foarte folositoare cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 Tahograful digital, te atentioneaza la 4:15 ore de conducere ca te apropii,de sfarsitul celor 4:30 ore de condus.In acest timp,trebuie sa cauti parcare,in care sa efectuezi pauza necesara. E bine sa nu astepti sa ,,sune " tahograful , posibil intr-un sfert de ora sa nu gasesti loc nici in padure . Si... intri in criza de timp! Bun tahograful incepe sa sune la 4:15si pe la 4:18 si eu la 4:20 gasesc parcare opresc si cele 10 min ramase cum le inregistrez pe taho Acele minute le treci la pauza ( pui pe pat) . De ce fac remarca ca e bine sa te opresti in parcare inainte de atentionarea tahografului? Timpul maximum ce-l poti conduce inaintea pauzei de 45 minute sau pauzei dintre programe este de 4 ore 30 minute . Posibil sa te afli intr-o zona cu trafic foarte mare si la o ora nepotrivita ( ex. Pe A21-A13 Belgia sens dinspre Olanda catre Antwerpen cam dupa ora 17 .30) unde parcarile sunt destul de rare si de regula arhi full , in acest caz , intr-un sfert de ora .....nu prea ajungi sa te poti opri pentru pauza . De facut pauza pe banda de avarii nu te gandi ....posibil sa o ,,furi " mai rau decat ai depasii timpul de condus cu 10 min ! In final , ca idee , e bine sa-ti dozezi timpul de conducere de asa maniera incat sa nu fii niciodata in impas de a nu gasi o parcare unde poti face pauzele cum se cade . De regula eu cand a-mi planific ruta , a-mi planific si pauzele , iar ca sa nu fiu stresat nici de tahograf nici de eventuale controale am adoptat sistemul 3,3,3 de luni pana vineri inclusiv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adrian1989 Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 Acele minute le treci la pauza ( pui pe pat) . De ce fac remarca ca e bine sa te opresti in parcare inainte de atentionarea tahografului? Timpul maximum ce-l poti conduce inaintea pauzei de 45 minute sau pauzei dintre programe este de 4 ore 30 minute . Posibil sa te afli intr-o zona cu trafic foarte mare si la o ora nepotrivita ( ex. Pe A21-A13 Belgia sens dinspre Olanda catre Antwerpen cam dupa ora 17 .30) unde parcarile sunt destul de rare si de regula arhi full , in acest caz , intr-un sfert de ora .....nu prea ajungi sa te poti opri pentru pauza . De facut pauza pe banda de avarii nu te gandi ....posibil sa o ,,furi " mai rau decat ai depasii timpul de condus cu 10 min ! In final , ca idee , e bine sa-ti dozezi timpul de conducere de asa maniera incat sa nu fii niciodata in impas de a nu gasi o parcare unde poti face pauzele cum se cade . De regula eu cand a-mi planific ruta , a-mi planific si pauzele , iar ca sa nu fiu stresat nici de tahograf nici de eventuale controale am adoptat sistemul 3,3,3 de luni pana vineri inclusiv . Corect total de acord cu tine dar un viitor sofer(neexperimentat) dupa ce obtine camionul de unul singur si se duce pe nu stiu ce drum pe care nu a mai trecut niciodata cu titularul nu are de unde sa stie pe unde se afla parcari si normal ca intra in criza de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costi979 Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 pentru asta ai gps.pentru asta ai indicatoare.pentru asta ai cap.pentru asta ,inafara de anglia,ai parcari din 10 in 10 km cel putin.eventual o zona industriala langa autostrada,in caz de forta majora.ori titularul,cat e el de titular,detine o memorie fantastica si cunoaste toate parcarile de pe un sector de drum?nu inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Robertini Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 Mai sunt unele probleme cu parcarea pe Belgia dar asa cum zice si costi...trebuie sa ai gps, sunt destule indicatoare pe drum...parcare, peco in Km pana acolo. Asa poti sa faci un calcul in minte cat timp mai ai si pana unde ajungi. In Germania am avut o problema cu gps-ul si m-am ghidat dupa distantele pana la parcare si timpul care-l mai aveam de parcurs. Ce Dumnezeu, doar nu memorezi toate parcarile. Doar sa te urci in camion si sa conduci nu faci nimic. Trebuie ceva cap si in acel cap, cat de cat creier, nu sa pleci orbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adrian1989 Postat Februarie 15, 2013 Members Share Postat Februarie 15, 2013 pentru asta ai gps.pentru asta ai indicatoare.pentru asta ai cap.pentru asta ,inafara de anglia,ai parcari din 10 in 10 km cel putin.eventual o zona industriala langa autostrada,in caz de forta majora.ori titularul,cat e el de titular,detine o memorie fantastica si cunoaste toate parcarile de pe un sector de drum?nu inteleg... Am zis sofer incepator nu experimentat unu incepator nu are nici o vaga idee ca dupa "colt" se afla o parcare si daca in peco vede "10 tituri" metaforic vorbind ca doar nu o sa incapa o flota si un loc liber intre 2 tiruri cu cred ca se risca sa intre sa loveasca cu remorca daca nu are experienta. Am mai vazut cazuri in care unu incepator a "ras" cu remorca pe alta intr-o parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 pentru asta ai gps.pentru asta ai indicatoare.pentru asta ai cap.pentru asta ,inafara de anglia,ai parcari din 10 in 10 km cel putin.eventual o zona industriala langa autostrada,in caz de forta majora.ori titularul,cat e el de titular,detine o memorie fantastica si cunoaste toate parcarile de pe un sector de drum?nu inteleg... Am zis sofer incepator nu experimentat unu incepator nu are nici o vaga idee ca dupa "colt" se afla o parcare si daca in peco vede "10 tituri" metaforic vorbind ca doar nu o sa incapa o flota si un loc liber intre 2 tiruri cu cred ca se risca sa intre sa loveasca cu remorca daca nu are experienta. Am mai vazut cazuri in care unu incepator a "ras" cu remorca pe alta intr-o parcare. Sofer incepator , sau ....bla bla bla . Sofer profesionist , are harta , sau GPS , trebuie sa stie sa planifice ruta , sa-si dozeze timpul , cat despre lovitul remorcii .... multi incepatori de cum au de gand ,sa obtina permisul si atestatul se vad pe tir , plini de bani si inconjurati de cele mai multe si frumoase fete din cartier , neglijand faptul ca soferia este o meserie complexa , dura , stresanta si cere multe resurse . Sa nu uitam ....oricat de bun si pregatit ai fi , atunci cand incepi programul tot ai nevoie de o perioada scurta de a-ti ,,intra in mana", dar sa nu ai ,,ochi si mana"... nu-i tot una ! Subiectul de fata , de fapt, face referinta la avertizarea tahografului cu 15 minute inainte de maximum de 4 ore si 30 minute , iar eu , am facut remarca ca ar fi bine sa nu astepti avertizarea . Cine intelege , intelege , ca nu e bine sa-ti aduca ceva / cineva aminte ca trebuie sa faci un anume lucru , ci sa prevezi si sa lucrezi planificat . Este la indemana orcui sa stabileasca ruta si sa estimeze eventuale stau-ri , distante ce pot fi parcurse / perioada de timp estimata , statii de alimentare , autohof-uri , etc . Totul face parte din subtilitatea acestei meserii , in care trebuie sa mai si gandesti si chiar sa faci calcule matematice ale hazardului . Pe ntru a efectua o cursa reusita ( din toate punctele de vedera) , este necesar si primordial sa stii unde si cand trebuie sa ajungi ( cu bine ). Cand a-ti alegi ruta ( daca nu este impusa) , consulti harta , vezi distante intre diferite puncte , distante intre statii de alimentare , faci aprecieri fata de aglomeratia rutei , de neprevazut , a-ti alegi valoarea vitezei medie cu care poti parcurge o anume distanta , etc . Mult de vorbit despre meseria asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adrian1989 Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 Sofer incepator , sau ....bla bla bla . Sofer profesionist , are harta , sau GPS , trebuie sa stie sa planifice ruta , sa-si dozeze timpul , cat despre lovitul remorcii .... multi incepatori de cum au de gand ,sa obtina permisul si atestatul se vad pe tir , plini de bani si inconjurati de cele mai multe si frumoase fete din cartier , neglijand faptul ca soferia este o meserie complexa , dura , stresanta si cere multe resurse . Sa nu uitam ....oricat de bun si pregatit ai fi , atunci cand incepi programul tot ai nevoie de o perioada scurta de a-ti ,,intra in mana", dar sa nu ai ,,ochi si mana"... nu-i tot una ! Subiectul de fata , de fapt, face referinta la avertizarea tahografului cu 15 minute inainte de maximum de 4 ore si 30 minute , iar eu , am facut remarca ca ar fi bine sa nu astepti avertizarea . Cine intelege , intelege , ca nu e bine sa-ti aduca ceva / cineva aminte ca trebuie sa faci un anume lucru , ci sa prevezi si sa lucrezi planificat . Este la indemana orcui sa stabileasca ruta si sa estimeze eventuale stau-ri , distante ce pot fi parcurse / perioada de timp estimata , statii de alimentare , autohof-uri , etc . Totul face parte din subtilitatea acestei meserii , in care trebuie sa mai si gandesti si chiar sa faci calcule matematice ale hazardului . Pe ntru a efectua o cursa reusita ( din toate punctele de vedera) , este necesar si primordial sa stii unde si cand trebuie sa ajungi ( cu bine ). Cand a-ti alegi ruta ( daca nu este impusa) , consulti harta , vezi distante intre diferite puncte , distante intre statii de alimentare , faci aprecieri fata de aglomeratia rutei , de neprevazut , a-ti alegi valoarea vitezei medie cu care poti parcurge o anume distanta , etc . Mult de vorbit despre meseria asta ! Corect. Dar vezi tu sunt multi care se urca pe tir si nu au habar cum sa schimbe o roata daca face pana sau cel mai grav cand explodeaza cu riscul sa il trimita in lumea cealalta daca nu stie cum sa controleze masina la o explozie de pneu. Sunt multi care nu stiu engleza sau o alta limba si cand ii opreste politie se uita la ala ca " boul la poarta noua"., si sunt mult mai mult de spus. in legatura cu timpii sunt multi si vb si de aceea cu ani in carca care nu au invatat nici pana la ora actuala cum se face o pauza si pauza de odihna. Asa ca sa nu ne mai miram de ce avem salarii asa mici, fiind multi tineri inclusiv eu daca traiam cu 20-30 de ani in urma iti garantez ca nu mai doreau sa se faca soferi de tir sa conduca un praf de tir fara nimica dotari si fara servo. Acu cand au vazut masini gen Volvo Fh16 Mercedes Actorss II si IV Daf XF 2013 si sa nu o mai lungesc normal nenica vreau sa conduc un Tir nu pentru ca ii place meseria si ptr ca ii se mare masina "meseriasa" si nu mai sunt din alea de pe timpu cu Ceasca sau Pazvante Chioru.Si lista poate continua vor sa vada europa ce zic ei doar o sa treaca cu tiru pe langa turnuol eiffel sa faca o poza total gresit sau sa nu mai zic ca mai agata cate o "prospatura" sau mai stiu eu ce si iarasi lista poate continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members paul_pc Postat Mai 29, 2013 Members Share Postat Mai 29, 2013 Am o mare nelamurie in ceea ce priveste condusul in echipaj. 1 . am lamurit ca ziua de lucru are 30 de ore. Prima nelamurire: saptamana de lucru incepe luni la ora 0 si se termina duminica la ora 24 si tot saptamana de lucru are 6 cicluri complete de condus. In echipaj se duce naibii saptamana calendaristica daca iau in calcul 6 cicluri complete de condus. Care e treaba? 2. imi puteti arata un exemplu de program intins pe parcursul a 3 saptamani ? pentru o zi e simplu, dar mai departe.... (4h 30 min sofer 1, 4h 30 min sofer 2, pauza 45 minute, 4h 30 min sofer 1, 4h 30 min sofer 2, odihna minim 11 ore. (4h 30 min sofer 1, 4h 30 min sofer 2, pauza 45 minute, 4h 30 min sofer 1, 4h 30 min sofer 2, pauza 45 minute, 1 ora sofer 1, 1 ora sofer 2, pauza minim 9 ore. - pentru varianta cu 10 ore de condus) in continuare cand trebuie luata pauza de odihna saptamanala? de 45 ore ??? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cu respect Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 29, 2013 Administrators Share Postat Mai 29, 2013 1 ) ,, ziua ,, de munca in echipaj este intradevar de maxim 30 h , munca + odihna fa diferenta intre saptamana calendaristica ( luni 00-duminica 24 ) si saptamana de munca , alea maxim 6 perioade de 24 h din momentul pornirii de dupa o pauza saptamanala anterioara , fie ea redusa sau normala , una e saptamana ca atare , alta e perioada de munca continua , are o limita maxima , pana la sfarsitul a 6 perioade de 24 h 2 ) ceea ce vrei tu nu e un tabel standard , munca se face dupa cum ai cursa , cum ai traseul , clientii , orare restrictii pe anumite sectoare etc . deci ....... pauza saptamanala , fie ea normala sau redusa - vezi punctu 1 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members paul_pc Postat Mai 30, 2013 Members Share Postat Mai 30, 2013 Merci de raspuns. Muncesti 6 cicluri complete pe saptamana cu conditia sa nu depasesti 56 ore si 90 ore pe doua saptamani (adica saptamana 1 34 ore - saptamana 2 56 ore - saptaman 3 34 ore). Orele de munca saptamanale se calculeaza la saptamana calendaristica presupun. ? Odihna de 45 ore se ia la finele celor 6 cicluri de condus, dar totodata trebuie tinut cont de numarul maxim de ore admis pe saptamana respectiv 2 saptamani consecutive. Multam mult inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 30, 2013 Administrators Share Postat Mai 30, 2013 ,, abecedarul ,, soferului te limiteaza la 90 h conduse in bisaptamanal , dar si in o saptamana calendaristica la maxim 56 . atentie , ore conduse , munca in sine nu are limite , decat cele impuse de perioadele de munca zilnica sau saptamanale si care ar trebuii controlate de codu' muncii , dar ..... . pauza de odihna saptamanala se face pana la maxim sfarsitul a 6 perioade de 24 h , vrei sa faci 4 , 4 jumate sau 5 , dupa care pauza e la fel de bine , e limita maxima ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 exemplu practic. marti la 08:00 plec in cursa. trebuie sa ma opresc dupa maxim 6 "discuri". pauza saptamanala alternez 24 cu 45 de ore. o saptaman 24 o saptamana 45. la ore nici nu ma uit ca nu am cum sa depasesc 90 pe 2 saptamani. intre schimb de carduri nu fac nici un fel de pauza, stau doar cat se incarca cardurile. daca am iesit din 45 marti la ora 08:00 si vineri termin un 24 la 19:30 inseamna ca urmatoarea pauza saptamanala o voi lua cel mai rarziu joi la 19:30. eu asa merg si nu am primit pana acum nici macar o mustrare la vre-un control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 30, 2013 Administrators Share Postat Mai 30, 2013 si recuperarea pauzei saptamanale ?? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alinfbl Postat Mai 31, 2013 Members Share Postat Mai 31, 2013 o intrebare am si eu la colegii cu experienta dac spre exemplu conduc 4:30 fac pauza 45 min mai conduc inca 4:30 si fac pauza de 11 ore in total fac 21 de ore deci nu au trecut cele 24 de ore pot incepe un nou program? Va rog am nevoie si eu de o explicatie ca sunt in ceata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 pt mario: recupereare nu mai fac si a fost de acord cu asta si neamtu si francezu si spaniolu la irun si la girona. la madrid nu m-au oprit inca . pt alin: cat am lucrat singur nu am tinut cont de arcul de 24 de ore. daca dupa 3 ore de program am facut un 9 ore i-am dat sa sune si nu am avut niciodata probleme. sau poate am fost eu mai norocos...nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 31, 2013 Administrators Share Postat Mai 31, 2013 pt mario: recupereare nu mai fac si a fost de acord cu asta si neamtu si francezu si spaniolu la irun si la girona. la madrid nu m-au oprit inca ai avut parte de agenti ,, comozi ,, si au lasat un soft sa decida in locul lor . sti zicala cu ulciorul ? o intrebare am si eu la colegii cu experienta dac spre exemplu conduc 4:30 fac pauza 45 min mai conduc inca 4:30 si fac pauza de 11 ore in total fac 21 de ore deci nu au trecut cele 24 de ore pot incepe un nou program? Va rog am nevoie si eu de o explicatie ca sunt in ceata. salut , da intradevar ,, ziua ,, de munca are maxim 24 h din momentul porniri de dupa o pauza zilnica sau una saptamanala , ( indiferent , reduse sau normale ) 24 h care cuprind fix in ele perioada de munca plus odihna zilnica . deci maxim, si respectand asta in calculele initiale vom socoti 24 minus pauza pe care vrem sa o facem , minim 11 h pentru pauza normala zilnica sau mai putin de 10 , dar nu mai putin de 9 h pentru cea redusa. rezultatul reprezinta orele in care ne putem desfasura munca. ai dat exemplu de o conducere continua , 4.30 h volan , 45 minute pauza dintre perioadele de sofat , 4.30 h volan si luand exemplu la o durata normala a conducerii zilnice cum nu mai poti depasi limita celor 9 h conduse poti intra in pauza de odihna chiar daca ai o perioada de munca mai redusa ( 9.45 h ) cu pauza practic inchizi ziua de munca si dupa 20.45 h poti incepe alta zi de munca. in schimb la o activitate mixta , alte munci , volan , eventual si o disponibilitate , si atentie , mai poti conduce x timp ca nu ai atins durata zilnica de condus , sau mai ai de facut alte munci, la cel tarziu limita celor 13 h trebuie sa incetezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alinfbl Postat Mai 31, 2013 Members Share Postat Mai 31, 2013 mersi mario si gino am inteles acum desta am intrebat ca nu eram sigur acum stiu ce am de facut drumuri bune sa aveti si multa sanatate la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danchi72 Postat Iunie 7, 2013 Members Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare! Nu vreau sa fac un alt topic dar am o problema! Dupa o pauza de 48 ore de vineri pana duminica la pranz incep practic saptamana mea de lucru. Deci pana vineri am 6 perioade. Ma opresc vineri la ora 14 . Stiind ca trebuie sa fac o pauza de 24 ore minim, cand am voie sa repornesc deoarece vreau ssa vin la baza, pauza de 24 fiiind prins in alta localitate. Duminica la ora 00.00 sau pot sa plec sambata la ora 14.01? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.