Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

E greu sa fii incepator!


Postări Recomandate

  • Members

Hop si eu un incepator inrait ;D. Mama cate discutii aprinse si contraziceri, ca intre politicieni. Macar noi sa dam dovada de bine educati si crescuti ca de la ASTIA nu avem de unde sa cerem, asa ca cea mai buna solutie este dupa cum au mai zis si alti colegi, "iei desaga in spinare impreuna cu tupeul fara margini si bati din poarta in poarta la care vezi ca este un camion de cel putin 7,5", totusi suntem profesionisti si zic eu ca nu degeaba ai facut C-ul sa stai sa cari porodici cu un papuc, macar atat pretentie sa putem avea si noi. Numai bine si drumuri bune sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

C O R E C T

Chiar daca ai iesit ieri de pe portile scolii de soferi  nu inseamna in toate cazurile ca esti incepator

Poate doar nu ai avut posibilitatea financiara sau timpul necesar pt scoala pt ca erai cu raba plus remorca la scos lemne din padure.

Asta cu experienta e o aberatie pt ca multi au permis de ani de zile vin si spun ca au experienta dar de fapt ei nu au condus nici o ora

(si aici ma refer la cei ce vin de afara) pai si eu pot spune ca am carat barabule in belgia cine poate sa verifice

Eu zic ca daca esti tare chiar ca si incepator meri la patron si il faci sa si dea seama ca esti mai bun decat unul care il are el

Bafta la totii incepatorii si capu sus

Viata e o lupta a voastra asa ca dati i tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Referitor la penibilele intrebari pe care le-am intilnit aici reamintesc  Ajutor cum schimb jumatatile de viteza  ---sa stiti ca prin aceste intrebari se vede adevarata pregatire profesionala  intre un sofer care are experienta si unul fara experienta.  Un sofer care stie meserie si are habar despre soferie poate schimba marca de camion fara acest gen de  intrebari . Practic urca in camion schimba diagrama si pleaca.  Asta este diferenta intre cei cu experienta si cei fara experieta. Totul devine rutina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

nu e vorba de schimbat viteza ,ca inveti repede,este vorba de kilometrii,intrat in rampa,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

eu am 40 de ani si am luat c+e recent. Tot incepator o sa ma numeasca?

EVIDENT!

Am avut colegi cu multi ani de raba si condus intern dar afara nu s-au descurcat deloc.Unii si-au dat seama si au renuntat de buna voie altii plateau km efectuati in plus si abia faceau 10.000 km/luna.

Toti o injura pe Ioana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Colegu AMYRAL, la Waberer's trebuie sa ai 21 de ani impliniti daca vrei sa lucrezi la ei, pentru ca cica in Anglia nu ai voie cu camoinu daca nu ai 21 de ani, dar pentru cei care au 21 de ani eu cred ca este bine, am un vecin care s-a angajat la ei ca incepator de vreo 3 ani daca nu mai mult si inca tot acolo lucreaza si nu se planga, chiar acuma de o saptamana a fos acasa si a spus ca inca mai sta mult si bine la ei pentru ca ii convine, salariu bunicel, masini bune, se respecta programul etc.

Salutare si drumuri faine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Salutare şi baftă la toată lumea.

Am 32 de ani şi sunt posesor de B din 2005 şi C din august 2011. Exact, decât B şi C pe permis, deci mai începător ca maine, nu cred să mai fie pe forumul ăsta  ;D. Am început să citesc topicul ăsta, dar la a doua pagină mi s-a cam acrit de atâtea păreri şi discuţii, toate pe lângă subiectul real al topicului şi nici un sfat concret.

Şi ca să mă menţin la subiect, ofer ca şi sfat celor începători, exemplul meu. Deşi nu am decât C-ul (urmează E-ul şi atestatele şi cardul de taho...), m-am dus frumuşel la ''nea' Icsulescu'' (un tip ce locuieşte în zonă, are o societate comercială cu 2 angajaţi şi 2 rabe pe care le închiriază pe unde apucă şi el) şi după ce i-am spus ce am (că era mai simplu, decât să-i spun ce nu am  :P ), i-am spus că vreau să muncesc, indiferent de condiţii, doar ca să-mi fac bani să termin cu şcoala, cu atestatele cu toate cele... Ştiţi ce mi-a spus? ''Io te iau, că am de lucru, da' să ştii că decât odată îţi explic. Dacă dai pe lângă... parchezi maşina, te dai jos jos, o încui şi laşi cheile la bar!'' După aceea m-a întrebat dacă staţia de pe maşina mea o pot lua pe rabă, i-am spus că da, ne-am terminat de băut cafelele şi am plecat cu el...

Şi de 4 zile am un loc de muncă (la negru, e adevărat, fără să am habar ce salariu voi primi, muncesc de dimineaţă până seara...).

E drept, situaţia prezentată poate fi una conjucturală, ce nu se poate aplica oricui (locuiesc într-o zonă muntoasă, alerg doar pe drumuri asfaltate ultima dată pe vremea răposatului, am coborât până aproape de oraş o singură dată, la un gater), dar ideea este următoarea:

Ca şi începător (sau fără experienţă) e mai simplu să cauţi aşa, o rabă, un camion Roman... din-astea, să lucrezi o lună pe 1500 de lei timp în care te obişnuieşti cu gabarit, cu manevre şi dacă lucrezi ''la asfalt'' te înveţi cu acte cu diagramă, cu toate cele. Ulterior, (şi de ce nu chiar în timp ce faci asta), îţi cauţi şi-ţi pregăteşti terenul în altă parte, la o firmă mai mare, cu maşini noi. Că eu sunt convins că un om care e sigur pe el se vede de la 7 poşte.

Sper că m-am făcut înţeles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Deci ca si inecepator cu toate ca am 1 an experienta dar nu o pot justifica deoarece cand conduceam pe camion nu aveam nici C-ul decum atestate si alte alea pentru ca mergeam cu prieten sau cu unchi prin tara nu am reusit sa ma angajez nicunde acum am dat de cineva foarte amabil care mi-a oferit un loc de munca dar trebuie sa imi fac toate actele pana imi termin cu actele am vorbit cu un sofer sa ma ia cu el pe masina 1-2 saptamaini sa am putin (Antrenament) cand o sa ma duc la munca, foarte multi soferi din zona asta iau oameni cu ei deoarece lucreaza singuri pe masina nu trebuie sa le platesti nimic din contra itzi platesc ei tie mancarea doar ca sa le treaca timpul mai repede.

Sugerez oricarui incepator sa gaseasca ceva prieten sa il ia cu el pe masina si are o sansa sa ajunga chiar la firma unde lucreaza respectivul dupa ceva timp sincer mai mult de 2 saptamaini nu prea ai nevoie ca sa vezi in mare cu ce se mananca meseria asta: atentie si fara graba sunt cele mai inportante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

E un subiect delicat si m-am abtinut sa postez ceva sfaturi aici datorita conditiilor existente pe piata noastra,si a mentalitatii noastre.Intotdeauna asteptam de la altii ceea ce putem face noi singuri,incet ,incet invata fiecare.Totusi remarca colegului nostru kr13t14n ma lasat praf,chiar asa de jos am ajuns noi sa acceptam niste conditii?Inteleg ca in acea zona nu e prea mult de munca dar... si aici pot zice ca sunt si sfaturi.

Coleguu,te-ai gindit ca muncind la negru,de dimineata pina seara esti pasibil la un moment dat de o intimplare nefericita?? Ce te faci atunci? O sa spui ca nu ai vrut,ca uite s-a intimplat si tot asa,si in loc sa stai la soare te trezesti la racoare si cu biletele de la familie.Deci ca sfat important pentru incepatori cred ca un prim pas e sa fiti constienti de responsabilitatea meseriei,de tot ce implica ea.Aveti grija cu pedala,invatati cum se misca masina la accelerari bruste sau frinari bruste.La manevre nu ezitati sa va uitati de mai multe ori,mai ales la marcharier .Si oricit de greu ai gasi de munca  nu acceptati rabaturi de la meseria asta,aici nu poti gresi de 2 ori foarte des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegu marinika, la Dumagas se face scolarizare la cei fara experienta dar te costa cam 1000 Euro pe care t-i trage din salariu timp de doi ani ,si iti face si contract pe doi ani, adica doi ani stai la ei la firma, daca ai 21 ai incearca mai bine la Waberers sau la Hartl Trans, acolo cat de cat i-s mai corecti si nu te legi la cap cu ei, stai cateva luni si iti faci experienta si dupa aia mergi intr-un loc mai bun, si eu am vrut sa merg la Dumagas din lipsa de experienta dar m-am razgandit si mai bine mai astept un an si lucrez in timpul acesta pe duba si dupa aia merg la Waberers sau Hartl cateva luni.;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Decat Dumagas mai bine Edy doar ca la Edy e jale cu motorina si cu bani .... tot timpu raman fara motorina deoarece itzi da norma si te obliga sa mergi la un consum inposibil la unele curse deci ... e alegerea fiecaruia ce vrea sa faca si unde doreste sa mearga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Colegu' cico_3504, uite care-mi sunt argumentele mele:

chiar asa de jos am ajuns noi sa acceptam niste conditii?

Ceea ce am făcut eu reprezintă STRICT persoana mea, nici pe departe vreo generalizare la adresa vreunei categorii profesionale. Condiţiile nu mi-au fost oferite ca să spun aşa, eu m-am dus la el şi i-am spus ce şi cum. Să nu uităm că nu am decât permis B şi C (ieri am dat sala la E şi am luat şi pe 20 sep. am oraşu') şi nimic altceva, deci cu alte cuvinte... nu puteam să cer mai mult. Asta pe de o parte. Pe de altă parte, caută bine în forum, vei găsi mulţi colegi, în aceeaşi situaţie ca şi mine (decât permis BE, CE) fără atestate, care merg la drum cu prieteni, vecini sau alte cunoştinţe, doar pentru experienţă, nici măcar pt. 1200 de lei, cât iau eu. Şi ei chiar merg ''la drum'', adică trafic, pe drumuri publice intens circulate, contra timp şi toate astea... Cine riscă mai mult? Eu, cu o rabă ''de brichete'' (bucăţi şi resturi de lemn pt. foc), pe un drum asfaltat ultima dată acum 40 de ani (când l-au făcut) şi cu trafic 0 (dacă exceptăm vacile şi câte o căruţă din când în când)? Sau colegii de care vorbeam mai sus?

Sunt perfect de acord cu tine legat de responsabilitatea în meseria asta (ca de altfel în tot ceea ce faci în viaţă, indiferent de meserie), dar crede-mă când îţi spun că ceea ce fac eu acum este exact dovada acestei responsabilităţi. Ştii de ce? Pentru că puteam să lucrez (la fel, decât permis BC, fără atestate şi card), dar angajat cu contract de muncă, tot pe o rabă, cu program normal, la diagramă... deci muuuult mai în regulă şi mai ok decât acum, la o altă firmă, culmea la câteva minute de mers pe jos de unde locuiesc eu. (''La Seraficeanu'', asta dacă e cineva din zonă pe aici, ca să-ţi confirme). Toată lumea ştie că la el se poate orice. Am preferat să mă duc în vârful muntelui, în primul rând pentru că sunt bani mai mulţi decât la firma din oraş, în al doilea rând sunt singur-singurel pe coclaurii ăia deci spaţiu ''la discreţie'' pentru a exersa orice manevră mi-ar trece mie prin cap şi nu în ultimul rând, dacă ''Doamne fereşte'' mă răstorn cu ea, sunt sigur că o păţesc decât eu.

Aşa cum am mai spus, situaţia mea poate fi conjuncturală, nu se poate aplica oricui. Sfatul meu pt. începători era doar în ultima frază din postul meu anterior. exemplul oferit e doar ca şi dovadă că se poate şi aşa.

Am şi eu prieteni şoferi majoritatea prin alte ţări, am şi eu un unchi şi un văr şoferi şi chiar şi un vecin la Dumagas, deci, dacă aş fi încercat sunt convins că puteam să merg şi eu ''ca oamenii''. Dar, nu... prefer aşa, lucrez o lună ca să fac bani de atestate (şi s-a nimerit numa' bine, că pe 1 oct sunt examene), într-un loc unde să învăţ şi să exersez fără să deranjez pe nimeni.

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

kr13t14n,

nu doresc sa purtam o discutie offtopic,iti inteleg argumentele si daca eu personal ,in mod uman ,te inteleg ca sofer profesionist nu sunt de acord.Tu esti izolat si nu prea ai circulatie,corect,dar aici vb despre sfaturi si atunci pot spune ca nu este normal si util ca de la inceputul meseriei sa accepti multe conditii inumane doar de dragul de a face ceva.Bine,inumane e mult spus,dar eu daca as fi iar la inceputul meseriei nu as accepta .Asa cum ai spus si tu sunt multe exemple de colegi care au acceptat doar ca sa capete experienta.Problema insa este ca oricind se va gasi cineva care doreste sa capete experienta,si asta este bine dupa mine.Ce nu e bine este ca lasam tot timpul mai jos stacheta si aceasta meserie a devenit o slujba ridicola.Ca sa ma poti intelege mai bine pot sa iti spun ca atunci cind am inceput eu meseria cine era sofer era considerat pe o pozitie similara unuia de director(daca pot spune asa).Acum soferul e privit ca un fel de muncitor necalificat.Daca nu accepti conditiile patronului ai intotdeauna fraza cu sunt destui la poarta.Ce s-ar intimpla insa daca toti acei destui de la poarta ar vrea  aceleasi conditii ?Cred ca atunci ar fi un cistig pentru noi.Nu vreau acum ca sa procedati asa ,dar este bine ca atunci cind incepi de undeva sa nu te lasi prea jos,sa accepti ceva ce e legal si poate fi acceptat.Asta era ideea mea si m-am folosit de postarea ta in acest sens.Daca o sa vezi lucrurile cu bataie lunga vei observa si tu ca datorita faptului ca colegi de ai nostri au tot lasat jos stacheta am ajuns si in aceasta meserie sa fim priviti ca ultimii din UE.Deja au inceput sa fie probleme pe spania,italia,franta,in curind toti vor zice ca daca esti roman poti munci pe un salariu de doar 25% din salariul lor.Poate  nu e important pentru multi dintre noi ,dar vezi tu,eu intotdeauna le-am dat peste nas celor din alte  natii si i-am facut sa inteleaga si de ce.Sper sa intelegi corect cele spuse de mine si nu ca am ceva cu tine,este vorba de mentalitatea asta capatata in ultima vreme de catre noi toti,

M-am intins cam mult,sorry,bafta multa in continuare si spor la un loc de munca si capatat experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

Colegu longbou, fiecare intelege ce vrea. Eu unul pentru 2500 RON as pleca de acasa, insa unu care inca sta pe banii lu taica-su poate ca nici nu clipeste la banii astia. Aici e diferenta. Unii sunt obligati sa faca anumiti pasi in viata iar unii au luxul de a-si alege ce pasi sa faca in viata.

ai mare dreptate colegu sa mai fii fost RABA la putere akuma sa fii vazut sofeeeeeeeri profesionisti (inclusiv eu)chin pe ei at sa fii avut pretentii de bani....    in ziua de azi trebui sa accepti banii care iti ofera patronu(SEFU):P ca altfel iti zice vorbele care ne afecteaza pe totzi.....,,nu iti convine ?""LA REVEDERE CA TINE AM 100 la USA.....si eu vb din punktul meu de vedere ca am patit in 3 ani de zile de cand am permisu de profesionist cam tot ce spune baietzi vechi cu experienta cat varsta mea si jum ....TRAIM IN ROMANIA Si ASTA NE OKUPA TOT TIMPU...pe timplu lu ALO ALO(Ceausescu)faceai ce vroiai u din patron nu iti convenea si vroiai sa pleci plekai sau de multe ori suna la garaj si faceau cum spuneai u ca vrei sa faci

si nu exista opriri de bani pt motorina pt piesele la masina care se strikau ca fieru e fier....nu iti dadeau voie ei sa pleci din garaj sa pleci cu vreo problema la ea

si in 6 luni dak castigai gen k mn iti luai dacie noua de la pitesti.....sunt tata de baiat care nu a avut de lukru sa imi urmeze meseria si de multe ori ii plang de mila kand vb cu el la tel si imi spune ce pateste dar asta eee nu l-am fortat eu sa fak meseria asta dar stiti si voi cei kare sunteti parinti de baiat nu scapi de el pana nu el iei si pe el odata in kursa sa vada cum e pana nu ii explici de ce ai scos rotile pe fata si schimbi placutele...as putea sa scriu cred ca un volum de carti cu toate intamplarile mele ca sofer pe cisterna oxigen lichid de 12000l sofer agabaritic cu trailer de 240 t si multe altele si totusi in tara nu se mai merita sofer pe TIR....nici afara ca am facut germania austria,anglia,si multe multe tari pe TIR si ajungeam la 1 luna aksa in cele mai fericite cazuri..sau la 2 sapt dak suportam motorina eu jum din drum de la vama intrare in tarapt ka ramaneam fara motorina la ce consum aveam si ce bani de drum..si pe patron il durea nici in peninsula...pe 23 dec 89 aveam botezu la baiat aveam cumparat tot,aranjat tot si eu pe 21 dec eram cu cisterna de oxigen plina pe dealu negru....m-am inkalzit eu si un caine mai amarat ca mn la ce credeti....???am spart o baraka de lemn in kare astepta omu pe vant ploaie ninsoare autobuzu sa duk la munk si nu am avut cum sa mai urk cu ea nici cu lanturi si cu o zii inainte de dimi coleg al meu care eram la aceeasi firma a luato cu cisterna plina inainte nici makar nu ma luat la remorka makar sa urk pana in linie dreapta si de akolo ma descurcam eu si stia ca trebui sa ajung aksa ca era si el invitat la petrecere si d-zeu  nu doresc la nimeni dar e bn sa mai faci si cate o fapta buna cu oricine care il vezi sofer si poti sa il ajuti ramas in pustiu....a luat-o cisterna cu greutate pe jos era gheata patinoar la vale cu el stiti ce a facut a sarit din ea si norok lui ca soferu de schimb sa arunkat la volan de frika si a redresato in asa fel inkat sa oprit cu ea in santu de pe marginea drumului

bineinteles...am ajunns in linie dreapta norok cu niste tineri militari cu o TATRA de armata ma luat ca pe masea la remorka si sa sunat la sef de garaj sa anuntat accidentu ca era grav explozia de la (MIHAILESTI) mik copil pe langa ce mergeam si inkrcata full

si bineinteles pe cine a sunat sefu de coloana cum facut el ca a aflat ca eu sunt in spatele lui sa ma duk sa vad despre ce e vb sa anuntam politie pompieri sa verific presiunea din cisterna si cumva sa nu aiba pierderi de ulei motorina subst uleioase.......nu am rabd sa va spun in intregime ca asta ar insemna sa scriu pagini si nu mai cred ca intereseaza pe cineva

bineinteles eu pe 23 am fost la botez la baiat si la salariu am avut prima pt risc de periculozitate jum din salariu meu...am luat luna aia avans 15000 de lei

sin 6 luni luam dacie nou noutza 0 km pitesti.eu zik ka luam si nu ramaneam fara bani in kasa

deci multi dintre voi cred ca nu aveti varsta mea asa ca va urez Drumuri bune sa ajungeti sanatosi aksa la familie si cu bani pe meritu munka si riscu vostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • EX Staff

ai mare dreptate colegu sa mai fii fost RABA la putere akuma sa fii vazut sofeeeeeeeri profesionisti (inclusiv eu)chin pe ei at sa fii avut pretentii de bani....    in ziua de azi trebui sa accepti banii care iti ofera patronu(SEFU):P ca altfel iti zice vorbele care ne afecteaza pe totzi.....,,nu iti convine ?""LA REVEDERE CA TINE AM 100 la USA.....si eu vb din punktul meu de vedere ca am patit in 3 ani de zile de cand am permisu de profesionist cam tot ce spune baietzi vechi cu experienta cat varsta mea si jum ....TRAIM IN ROMANIA Si ASTA NE OKUPA TOT TIMPU...pe timplu lu ALO ALO(Ceausescu)faceai ce vroiai u din patron nu iti convenea si vroiai sa pleci plekai sau de multe ori suna la garaj si faceau cum spuneai u ca vrei sa faci

si nu exista opriri de bani pt motorina pt piesele la masina care se strikau ca fieru e fier....nu iti dadeau voie ei sa pleci din garaj sa pleci cu vreo problema la ea

si in 6 luni dak castigai gen k mn iti luai dacie noua de la pitesti.....sunt tata de baiat care nu a avut de lukru sa imi urmeze meseria si de multe ori ii plang de mila kand vb cu el la tel si imi spune ce pateste dar asta eee nu l-am fortat eu sa fak meseria asta dar stiti si voi cei kare sunteti parinti de baiat nu scapi de el pana nu el iei si pe el odata in kursa sa vada cum e pana nu ii explici de ce ai scos rotile pe fata si schimbi placutele...as putea sa scriu cred ca un volum de carti cu toate intamplarile mele ca sofer pe cisterna oxigen lichid de 12000l sofer agabaritic cu trailer de 240 t si multe altele si totusi in tara nu se mai merita sofer pe TIR....nici afara ca am facut germania austria,anglia,si multe multe tari pe TIR si ajungeam la 1 luna aksa in cele mai fericite cazuri..sau la 2 sapt dak suportam motorina eu jum din drum de la vama intrare in tarapt ka ramaneam fara motorina la ce consum aveam si ce bani de drum..si pe patron il durea nici in peninsula...pe 23 dec 89 aveam botezu la baiat aveam cumparat tot,aranjat tot si eu pe 21 dec eram cu cisterna de oxigen plina pe dealu negru....m-am inkalzit eu si un caine mai amarat ca mn la ce credeti....???am spart o baraka de lemn in kare astepta omu pe vant ploaie ninsoare autobuzu sa duk la munk si nu am avut cum sa mai urk cu ea nici cu lanturi si cu o zii inainte de dimi coleg al meu care eram la aceeasi firma a luato cu cisterna plina inainte nici makar nu ma luat la remorka makar sa urk pana in linie dreapta si de akolo ma descurcam eu si stia ca trebui sa ajung aksa ca era si el invitat la petrecere si d-zeu  nu doresc la nimeni dar e bn sa mai faci si cate o fapta buna cu oricine care il vezi sofer si poti sa il ajuti ramas in pustiu....a luat-o cisterna cu greutate pe jos era gheata patinoar la vale cu el stiti ce a facut a sarit din ea si norok lui ca soferu de schimb sa arunkat la volan de frika si a redresato in asa fel inkat sa oprit cu ea in santu de pe marginea drumului

bineinteles...am ajunns in linie dreapta norok cu niste tineri militari cu o TATRA de armata ma luat ca pe masea la remorka si sa sunat la sef de garaj sa anuntat accidentu ca era grav explozia de la (MIHAILESTI) mik copil pe langa ce mergeam si inkrcata full

si bineinteles pe cine a sunat sefu de coloana cum facut el ca a aflat ca eu sunt in spatele lui sa ma duk sa vad despre ce e vb sa anuntam politie pompieri sa verific presiunea din cisterna si cumva sa nu aiba pierderi de ulei motorina subst uleioase.......nu am rabd sa va spun in intregime ca asta ar insemna sa scriu pagini si nu mai cred ca intereseaza pe cineva

bineinteles eu pe 23 am fost la botez la baiat si la salariu am avut prima pt risc de periculozitate jum din salariu meu...am luat luna aia avans 15000 de lei

sin 6 luni luam dacie nou noutza 0 km pitesti.eu zik ka luam si nu ramaneam fara bani in kasa

deci multi dintre voi cred ca nu aveti varsta mea asa ca va urez Drumuri bune sa ajungeti sanatosi aksa la familie si cu bani pe meritu munka si riscu vostru

Mama ei de gramatica , incearca sa formulezi corect textul si evita exprimarea gen "mirc,mess",altfel iti sterg toate postarile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ai mare dreptate colegu sa mai fii fost RABA la putere akuma sa fii vazut sofeeeeeeeri profesionisti (inclusiv eu)chin pe ei at sa fii avut pretentii de bani....    in ziua de azi trebui sa accepti banii care iti ofera patronu(SEFU):P ca altfel iti zice vorbele care ne afecteaza pe totzi.....,,nu iti convine ?""LA REVEDERE CA TINE AM 100 la USA.....si eu vb din punktul meu de vedere ca am patit in 3 ani de zile de cand am permisu de profesionist cam tot ce spune baietzi vechi cu experienta cat varsta mea si jum ....TRAIM IN ROMANIA Si ASTA NE OKUPA TOT TIMPU...pe timplu lu ALO ALO(Ceausescu)faceai ce vroiai u din patron nu iti convenea si vroiai sa pleci plekai sau de multe ori suna la garaj si faceau cum spuneai u ca vrei sa faci

si nu exista opriri de bani pt motorina pt piesele la masina care se strikau ca fieru e fier....nu iti dadeau voie ei sa pleci din garaj sa pleci cu vreo problema la ea

si in 6 luni dak castigai gen k mn iti luai dacie noua de la pitesti.....sunt tata de baiat care nu a avut de lukru sa imi urmeze meseria si de multe ori ii plang de mila kand vb cu el la tel si imi spune ce pateste dar asta eee nu l-am fortat eu sa fak meseria asta dar stiti si voi cei kare sunteti parinti de baiat nu scapi de el pana nu el iei si pe el odata in kursa sa vada cum e pana nu ii explici de ce ai scos rotile pe fata si schimbi placutele...as putea sa scriu cred ca un volum de carti cu toate intamplarile mele ca sofer pe cisterna oxigen lichid de 12000l sofer agabaritic cu trailer de 240 t si multe altele si totusi in tara nu se mai merita sofer pe TIR....nici afara ca am facut germania austria,anglia,si multe multe tari pe TIR si ajungeam la 1 luna aksa in cele mai fericite cazuri..sau la 2 sapt dak suportam motorina eu jum din drum de la vama intrare in tarapt ka ramaneam fara motorina la ce consum aveam si ce bani de drum..si pe patron il durea nici in peninsula...pe 23 dec 89 aveam botezu la baiat aveam cumparat tot,aranjat tot si eu pe 21 dec eram cu cisterna de oxigen plina pe dealu negru....m-am inkalzit eu si un caine mai amarat ca mn la ce credeti....???am spart o baraka de lemn in kare astepta omu pe vant ploaie ninsoare autobuzu sa duk la munk si nu am avut cum sa mai urk cu ea nici cu lanturi si cu o zii inainte de dimi coleg al meu care eram la aceeasi firma a luato cu cisterna plina inainte nici makar nu ma luat la remorka makar sa urk pana in linie dreapta si de akolo ma descurcam eu si stia ca trebui sa ajung aksa ca era si el invitat la petrecere si d-zeu  nu doresc la nimeni dar e bn sa mai faci si cate o fapta buna cu oricine care il vezi sofer si poti sa il ajuti ramas in pustiu....a luat-o cisterna cu greutate pe jos era gheata patinoar la vale cu el stiti ce a facut a sarit din ea si norok lui ca soferu de schimb sa arunkat la volan de frika si a redresato in asa fel inkat sa oprit cu ea in santu de pe marginea drumului

bineinteles...am ajunns in linie dreapta norok cu niste tineri militari cu o TATRA de armata ma luat ca pe masea la remorka si sa sunat la sef de garaj sa anuntat accidentu ca era grav explozia de la (MIHAILESTI) mik copil pe langa ce mergeam si inkrcata full

si bineinteles pe cine a sunat sefu de coloana cum facut el ca a aflat ca eu sunt in spatele lui sa ma duk sa vad despre ce e vb sa anuntam politie pompieri sa verific presiunea din cisterna si cumva sa nu aiba pierderi de ulei motorina subst uleioase.......nu am rabd sa va spun in intregime ca asta ar insemna sa scriu pagini si nu mai cred ca intereseaza pe cineva

bineinteles eu pe 23 am fost la botez la baiat si la salariu am avut prima pt risc de periculozitate jum din salariu meu...am luat luna aia avans 15000 de lei

sin 6 luni luam dacie nou noutza 0 km pitesti.eu zik ka luam si nu ramaneam fara bani in kasa

deci multi dintre voi cred ca nu aveti varsta mea asa ca va urez Drumuri bune sa ajungeti sanatosi aksa la familie si cu bani pe meritu munka si riscu vostru

Mai baiatule,tu te incurci in propriile tale minciuni! Pe cine incerci sa minti? Pe noi? Nicidecum,te minti pe tine singur. La profil ai afisata varsta de 22 de ani,iar acum spui ca tu in '89 ai avut botezul la copil:)) adica botezul era al tau :)). Eu cred ca incerci sa ne relatezi intamplari traite de tatal tau,si povestite iarna la gura sobei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

DafXF eu am lucrat pe raba exac a doua zi dupa ce am loat permisu caram lemne din motru catre caracal corabia si alexandra si pot spune ca puneam si 22t pe o axa nu era asa greu treba asta cu soferia trebuie sa o ai si insange .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

E buna chestia ca scolile de soferi sa fie dotate cu un camion+semiremorca pentru cei care vor categ.CE , e bun ca aplicantul isi face un habar despre ce inseamna sa conduci un camion cu semiremorca , oricum la o angajare nu conteaza pe ce ai facut scoala ci experienta profesionala!

Ai dreptate ar trebui scolile de soferi sa aiba la scoala in dotare cap tractor si semiremorca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

DafXF eu am lucrat pe raba exac a doua zi dupa ce am loat permisu caram lemne din motru catre caracal corabia si alexandra si pot spune ca puneam si 22t pe o axa nu era asa greu treba asta cu soferia trebuie sa o ai si insange .

Foarte bine. Ce treaba am eu ce asta?Bravo tie,cat despre soferia trebuie sa o ai in sange nu e adevarat! Nimeni nu are soferia in sange,toata lumea invata,cat traieste omul tot timpul se loveste de lucruri noi. Soferia nu e grea,nimeni nu a spus asa ceva,trebuie sa-i prinzi "spilul" dar nimeni nu se naste sofer! Soferia se invata,si nu se invata la scoala de soferi,se invata pe propria piele atunci cand te lovesti de greutati.Drumuri bune sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.