Jump to content
Guest

Are cineva cap tractor la lkw walter?

Recommended Posts

Guest

Dacă este cineva ... Ma interesează dacă e profitabila colaborarea. Am văzut multe camioane de Pl si slo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am avut la ei. Sunt impartiti pe divizii in functie de cursele pe care le fac.

Pot sa-ti spun pe scurt 

Lucruri bune: ofera card motorina, sunt bine organizati, nu sunt probleme cu platile, km sunt fara probleme 

Din pacate preturile sunt mici si chiar daca faci km la sfarsitul lunii nu ramai cu mare lucru. 

 

Numai bine,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Pe site-ul lkw-walter nu este specificat niciun pret la km. Doar conditiile si avantajele unui contract cu ei. M-ar interesa sa stiu cam cat ofera lkw pe km sa vad daca e rentabil. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi ar fi bine daca am afla si cateva variante sa vedem cam cat se plateste. Ca pot fi anumite variabile e clar, dar poate fi expus ceea ce are o anumita persoana si pretul primit. Ar mai fi interesat daca cei care merg la ei pot negocia un anumit pret, sau pur si simplu le este impus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea, acu doua saptamani m-am intalnit cu un sofer care lucra pentru el, avea camionul si sasiul lui, si mi-a zis ca daca vreau sa ma bag in afacerea asta, pot sa gasesc contract la lkw walter, ca plateste destul de bine. Cam 1 euro/km..acu vad ca dau cel mai putin de pe piata, ma interesa sa pot sa imi fac niste calcule, deoarece momentan nu am camionul dar sa stiu daca se merita sa il cumpar si sa il bag la lkw walter. Cu respect va salut! Drumuri line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  pentru cei care inca nu a cumparat  un camion ,parerea mea este sa nu cumpere ,nu va legati la cap daca nu va doare capul!!  ca  veti fi amagiti .   cit despre lkw walter  este asa cum spun si colegi de mai sus,sunt foarte seriosi dar au preturi/ km foarte mici pentru RO tur retur in comunitatea EU ruta care trece spre austria germany s ,m, d =  0,80e/km . ruta care trece spre slovenia italia=  0,70 e / km .  politica lor este ca transportatorul va recupera TVA  si cistigul va iesi de acolo, cei care va decideti  si vreti sa lucrati cu  walter  trebuie sa intrati pe bursa lkw walter si aplici cum devi clent lkw.si acolo iti spune ce documente sa trimeteti la ei dupa care iti va da un numar de client si o parola  cu acestea poti sa intri pe bursa lor, alegi un traseu  ex, ro   fr si apare un tabel ce curse au.este pus si numar de telefon la dispecerul cu care trebuie sa iei legatura. ce am relatat eu mai sus , este pentru ansamblu complet , dar mai au si altfel de colaborari doar cu cap tractor  acolo se lucreaza pe comunitate , si nucunosc  oferta .    succes.

Edited by cico_3504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am lucrat cu ei, intr-adevar colegul cargoblu are dreptate, ca transportator ramai poate cu 600-700 euro, ca sofer iei mai bine de dublu.

de platit platesc dar foarte putin, diferit in functie de ruta 0.75-0.85 cam asa. dar unde e pret mai bun apar alte cheltuieli, cum ar fii taxe de drum si se pierd acolo. 

Colegii care mai stiu altii care platesc mai bine sa ne spuna si noua. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

la banii astia iti convine sa iei curse de pe bursa , sa faci un tur \retur , si nu faci cucu mare la smecheri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.09.2015 la 22:26, Gongy a spus:

cei care lucreaza cu ei, le este rusine sa spuna pentru cati bani lucreaza.

in orice caz din cate stiu, sunt seriosi cu banii doar ca ofera cel mai mic pret de pe piata.

Eu am inceput de curand o colaborare cu LKW Walter. Sant foarte dezamagit de pretul oferit, 0,73 euro / km, si imi platesc eu toate taxele de drum.

Pe langa aceasta dezamagire, sun sa le amintesc ca am camion gol care asteapta incarcarea, ca ei sa imi raspunda ca o sa vedem ce putem face azi, daca nu ramane pe maine,

ceea ce nu mi se pare ok. Se pare ca si ei gasesc diferite motive pentru a nu face plata la timp(asa cum am fost informat), invocand ca CMR nu sant lizibile, sau ca lipsesc documente. 

Au solicitat documentele in original, mi-au confirmat primirea lor dupa o saptamana, dar mai dureaza pana le proceseaza.....

Sincer nu recomand o colaborare cu LKW Walter.

Daca se poate si stiti, sa indicati o firma colaboratoare care poate oferi de lucru permanent, pe tur - retur in UE, sa fie serioasa sa respecte termenii contractuali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce m-am chinuit cateva luni bune sa imi iau banii de la DSV am zis sa incerc cu LKW Walter , auzisem ca platesc la timp .

Sincer , nu sunt deloc multumit de ei , platesc 0.78/km , chiria la remorca 700 euro , este foarte greu sa discuti cu ei , intotdeauna raspunde altcineva la telefon si nu sunt foarte receptivi la problemele transportatorului , te incarca la cheltuielile de pe card in plus iar cand le demonstrezi asta dureaza saptamani intregi pana rezolva , trebuie sa suni de zeci de ori  , iar incarcarile in 98 % din cazuri de peste 24 t , deci consumurile de carburant sunt destul de mari si iti distrugi si camionul .

Platile se fac atunci cand vor ei si nu iti ofera nici o explicatie de ce nu sa platit la timp , pur si simplu nu raspund la mail-uri iar la telefon. Iti spun ca vor verifica .

Cu toate ca au promis la inceput ca nu se pierde absolut deloc timpul cu asteptarea unei curse am stat ocazional si cate 3 zile in parcare,si in mod normal 24h , cursele sunt programate in asa fel incat sa nu faci peste 10 000 km , media mea fiind de max 9000 km /luna.

Feribotul il rezerva mai mereu pe lista de asteptare( mai ieftin ) asa ca daca nu esti printre primii pe lista ,va trebui sa astepti a doua zi sa traversezi ...alt timp pierdut.

In ansamblu , la sfarsit de luna nu ramai cu mai nimic asa ca este absolut nerentabil sa lucrezi cu Walter , mai bine castigi ca sofer .

Am scris aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor unui coleg care ar vrea sa lucreze cu ei ...NU SE MERITA !

Edited by cico_3504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa este nu prea ajungi la 10.000km, la fel si cu platile, le fac dar te intarzie din orice motiv. Nu platesc nimic chiar daca stai 1-2 zile dupa incarcare. Iti trebuie 4-5 camioane sa faci cat un salariu de sofer si daca ai o problema mai grava la vreunu s-a dus tot. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci se pune  o intrebare simpla...de ce acceptati sa lucrati pentru ei in aceste conditii..?? uniti-va toti romanii care lucrati acolo si incetati munca...Impuneti-va conditiile si vedeti ce iese..ori renunta la voi ...ori accepta si atunci veti fi multumiti..nemaiavind probleme 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majoritatea caselor de expediții ''își permit'' să NU respecte termenii contractuali dintr-un singur motiv... și foarte adevărat dealtfel: Românii nu reclamă, aproape niciodată și mai nimic!!!

Ia bombardați voi autoritățile statului respectiv cu câte zeci de reclamații, ia cereți-vă drepturile în instanță (plus dobânzile corespunzătoare prejudiciului produs), ia încetați TOȚI munca în același moment etc etc... Pariez că o să se schimbe radical situația.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar daca nu covine  ce spun din pacate e adevarul gol golut  . nu sintem instare decit sa ne facem rau si sa ridem unul de altul 

afara primul care iti face rau nu e strainul ci aproapele tau 

 luati isoria si o sa vedeti cine sintem ca natie o amestecatura care nu a facut decit sa tradeze si sa fuga de la un stapin la altul  niciodata sa lupte sa fie propriul stapin 

 te uiti cit de mindri sintem ca folosim cuvinte si postam mesaje in alta limba pe net  dar acum va intreb straini folosesc macar o data un cuvint in ro?

eram pe a14 it si am prins radio romania  unde un istoric spunea  - prima data cind ro a facut inprumut extern a fost pe vremea lui cuza  pentru cai ferate si drumuri si atunci ca si acum manopera era de trei ori mai mare ca in occident iar reporterul a concluzionat si atunci se fura ca acum 

de ce nu putem avea mindria si orgoliul altor natiuni si ne lasam calcati in picioare de toti?

stiti bancul cu doamne doamne si sf petru -doamne le-ai dat la romini tot si ei tot nemultumiti sint -----lasa sa vezi ce conducatori le dau

imi pare rau pentru noi dar asta e gena noastra  asa ca nu cred ca vreodata vom schimba ceva 

 sint asa de multe de spus ca te intrebi cum am reusit sa supravietuim pina acum

iar pentru gica contra care evident o sa gaseasc argumente negative  la ce am scris prima data sa mediteze bine apoi sa isi exprime ideile

Edited by cico_3504

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha , pot sa confirm. Am ajutat un coleg printr-un anunt pus aici pe forum sa se angajeze la o firma in Belgia la care nici nu visa. Ma intalnesc cu el la baza la perioada de pregatire si-i zic omului daca mai are colegi, amici ,etc care vor sa vina la treaba sa-i cheme acum ca inca mai era nevoie de soferi. Am ramas blocat....Imi zice ca nu exista ..ca daca incep sa vina romani se impute treaba...Avea doua zile de cind venise in firma...ai atrag atentia ca daca as fi judecat si eu dupa mintea lui  ramanea in continuare la jobul lui de rahat de unde venise.si-mi zice ca asta-i treaba...Plus o groaza de alti colegi care prefera sa vada rusi , portughezi etc in jurul lor decit sa aduca un coleg roman...mi se intoarce... Oameni de rahat n-ai cum sa impingi ceva inainte...fiecare cu frustrarile lui de om marunt

Edited by catais

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi coelgi,

Asa cum o parte dintre voi ati mentionat, LKW-Walter nu ofera cel mai mare pret iar acesta variaza intre 0.73c/km pana la 0,94 c/km, depinde foarte mult de zonele/tarile pe care lucrati/tranzitati si va voi da si cateva exemple.

Germania-Franta: pretul variaza in functie de lungimea cursei, cu cat cursa este mai lunga cu atat pretul este mai mic, cu cat este mai scurta cu atat pretul este mai mare, iar acesta variaza intre 0.90-0.94c/km. Pe Franta, taxele de drum sunt destul de mari si de aici si pretul atat de mare, tot pe Franta se impunea cazarea soferului la un motel/hotel pentru pauza de 9/24/45 or, din ce am inteles de la 1 Aprilie 2017 sa scos aceasta lege , nu stiu sigur.

Germania-Norvegia: pretul este fix: 0.78, platesc toti km goi, feribot si taxele de drum, principalul dezvanataj este frigul care creste consumul+ curse in limita tonajului (24-25 tone) din Norvegia.

Germania-Austria: 0.85c/km. se merge pana in partea vestica a Germaniei si pana in zona Vienei in Austria. Pe teritoriul austriei se mai face din cand in cand cate o cursa de 190 km la pretul de 250 euro, transportatorul suport 100 km goi pe tur retur. Acesti 100 de km se considera dupa cum urmeaza : de la locul de descarcare pana la locul de incarcare in Germania sunt 70 km, transportatorul ii suporta (presupunem ca aceasta este cursa de tur), in austria de la locul de descarcare pana la incarcare sunt inca 70 km, transportatorul suporta doar 30, restul este platit de Walter-ului (presupunem ca aceasta este cursa de retur).

Romania -Spania: 0.78 c/km, mai exista si varianta de Romania-Spania cu oprire in Italia la pretul de 0,73. Romania-Spania cu oprire in Italia functioneaza dupa cum urmeaza:

Remorca Walter-ului, incarci din Ro si te opresti in port in Italia, lasi remorca acolo iei alta remorca si te intorci in Romania, nu se plateste chirie la remorca dar dezavantajul este ca se asteapta in port chiar si 2 zile, ceea ce nu este ok deloc...

Germania- Anglia (partea de vest-spre mijlocul germaniei ) 0.87 standard/ 0.88-89 mega, LKW -Walter plateste feribotul ( de regula este feribotul scurt Calais-Dover 60 km), transportatorul suporta 50 km goi in UK, 50 km goi in Germania, daca se descarca si se incarca din acelasi loc transportatorul nu mai suporta niciun km. Cursele sunt intre 750 km si 1400 km . Pentru cursesle de 1400 km pe retur (UK - Germania) se vine cu feribot lung Teesport - Rotterdame. Chiria vagonului standard  inchiriat de la LKW- Walter este de 20 E/ zi si 22E/zi la mega. Cursele de mega sunt mai numeroase decat de standard.

Pe Germania- Anglia am cea mai lunga experienta si anume 4 ani de cand lucrez cu ei. Anii 2014-2015 au fost cei mai buni, 2016 destul de slab iar acum 2017 se prevede a fi ca 2015.

Cheltuielile sunt urmatoarele pe Germania-UK: in jur de 4000 Euro / luna motorina ( depinde de consum, la 3800-4000 Euro consideram un consum de 33-34 l/100)+ aproximativ 1000 Euro autostrazile cu vignete + soferul (aici depinde de fiecare cum se intelege )

Pe LKW-Walter renteaza in felul urmator:

Card de motorina de la el IDS-Q8, recuperarea TVA-ului pentru motorina+taxe de drum si a accizelor la motorina ceea ce inseamna ca la peco alimentez direct fara TVA iar accizele vin la 3 luni.

Se ajunge la numarul de km 12000 dar depinde foarte mult de sofer ... Am avut sofer care a facut si 14000 dar in aceeasi luna sofer care a facut 10000, chiar acum in luna martie am avut sofer care a facut 12 000 si sofer care a facut 10000.

La LKW depinde foarte mult si flota de camioane pe care o ai, de felul in care esti privit, de felul in care te vinzi fata de ei , de raltia oamenilor cu care lucrezi si nu in ultimul rand de calitatea masinilor pe care le ai.

Lucrez de 4 ani cu ei cu o flota de 15 camioane Euro 6, euro 5 dar si un euro 3 cu firme atat din Galati cat si din Iasisi va spun din propria experienta ca daca lucrurile sunt puse la punct bine poti sa ramai cu 1000-4000 E/luna depinde de mai multi factori.

In cei 4 ani nu am intrebat nicio data de bani, au fost livrati la timp intotdeauna.

Nu am mentionat absolut toate departamentele intrucat toate sunt cam la fel cu ceea ce am mentionat eu mai sus.

Sper sa va fi ajutat si lamurit totodata cu aceste informatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fi foarte optimist si sa te chinui foarte tare sa vezi partea plina a paharului daca lucrezi cu Lkw Walter. Greutati mari (rupi masinile, anvelopele, tot), preturi foarte mici, nu vor sa plateasca nimic, daca sta masina 3-5 zile nu le pasa.  pe ruta uk-germania intermodal, medie 8000-8500. rar ai 10.000 dar ai si 7000-7500. 

 4000 eur pe luna cum zice colegul Seby faci cu 7-8 masini. pe o masina medie dupa cativa ani nu treci de 500-600/luna cu indulgenta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.