Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

Va salut. Din cate am citit sunt doar post-uri ale soferilor de afara ca sa zic asa. Speram sa vad si din Romania. Nu sunt sofer, lucrez pe partea de birouri in Oradea, deocamdata, asta pana voi umfla randurile somerilor din Romania. Probabil sunt si "alte persoane" de la birouri care stau geana pe acest site... din prea multa munca, ma gandesc. Pot doar sa zic ca nu se poate compara viata care era innainte la Centrum si CALVARUL care este acum la H. ESSERS, si asta doar din vina noastra a romanilor. Da din vina noastra deoarece se stie bine ca romanul moare de grija celui de langa el, iar belgienii au profitat din plin ce aceasta "calitate" a noastra.

Pot sa spun cu parere de rau ca e firma in care se aplica din plin sloganul: Nu conteaza ce stii , ci pe cine stii. De mai bine e 2 ani jumatate traiesc si respir acest slogan. In schimb ma frapeaza cand vad oameni disperati, si aici nu exagerez cand folosesc acest termen, sa se angajeze la H.Essers, ca de, camioane noi.... si cam atat se vede de afara. De spus ar fi multe dar nu vreau sa monopolizez aceasta pagina cu post-urile mele.

Ca ultim mesaj pentru soferi si nu numai: Afara e vopsit gardul, iar inauntru e leopardul !! Asta ar trebuii sa spuna tot.

Si acum sa urmeze huiduielile din partea pupincuristilor si ai oamenilor"de bine".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

salut!'crysty'mai vreau sa-ti scriu ceva :mai dute frate si pe la scoala frate ca nu esti pe bune cu limba romana!!!ne umilesti prin faptul ca esti roman[es]!hai pa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va salut. Din cate am citit sunt doar post-uri ale soferilor de afara ca sa zic asa. Speram sa vad si din Romania. Nu sunt sofer, lucrez pe partea de birouri in Oradea, deocamdata, asta pana voi umfla randurile somerilor din Romania. Probabil sunt si "alte persoane" de la birouri care stau geana pe acest site... din prea multa munca, ma gandesc. Pot doar sa zic ca nu se poate compara viata care era innainte la Centrum si CALVARUL care este acum la H. ESSERS, si asta doar din vina noastra a romanilor. Da din vina noastra deoarece se stie bine ca romanul moare de grija celui de langa el, iar belgienii au profitat din plin ce aceasta "calitate" a noastra.

Pot sa spun cu parere de rau ca e firma in care se aplica din plin sloganul: Nu conteaza ce stii , ci pe cine stii. De mai bine e 2 ani jumatate traiesc si respir acest slogan. In schimb ma frapeaza cand vad oameni disperati, si aici nu exagerez cand folosesc acest termen, sa se angajeze la H.Essers, ca de, camioane noi.... si cam atat se vede de afara. De spus ar fi multe dar nu vreau sa monopolizez aceasta pagina cu post-urile mele.

Ca ultim mesaj pentru soferi si nu numai: Afara e vopsit gardul, iar inauntru e leopardul !! Asta ar trebuii sa spuna tot.

Si acum sa urmeze huiduielile din partea pupincuristilor si ai oamenilor"de bine".

mai baieti,ce aveti?baiatul spune ceva din interior si voi?...ce naiba,sincer are curaj pe care nu il prea vad pe acest forum,cine stie cate ceva tace si inghite de frica si cand unul spune ceva...hai pe el,...dl.Lungu nu te inteleg parca aveai o problema cu firmele de transport si acum cand trebuie sa ai informatii ceri lectii de gramatica si limba romana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va salut. Din cate am citit sunt doar post-uri ale soferilor de afara ca sa zic asa. Speram sa vad si din Romania. Nu sunt sofer, lucrez pe partea de birouri in Oradea, deocamdata, asta pana voi umfla randurile somerilor din Romania. Probabil sunt si "alte persoane" de la birouri care stau geana pe acest site... din prea multa munca, ma gandesc. Pot doar sa zic ca nu se poate compara viata care era innainte la Centrum si CALVARUL care este acum la H. ESSERS, si asta doar din vina noastra a romanilor. Da din vina noastra deoarece se stie bine ca romanul moare de grija celui de langa el, iar belgienii au profitat din plin ce aceasta "calitate" a noastra.

Pot sa spun cu parere de rau ca e firma in care se aplica din plin sloganul: Nu conteaza ce stii , ci pe cine stii. De mai bine e 2 ani jumatate traiesc si respir acest slogan. In schimb ma frapeaza cand vad oameni disperati, si aici nu exagerez cand folosesc acest termen, sa se angajeze la H.Essers, ca de, camioane noi.... si cam atat se vede de afara. De spus ar fi multe dar nu vreau sa monopolizez aceasta pagina cu post-urile mele.

Ca ultim mesaj pentru soferi si nu numai: Afara e vopsit gardul, iar inauntru e leopardul !! Asta ar trebuii sa spuna tot.

Si acum sa urmeze huiduielile din partea pupincuristilor si ai oamenilor"de bine".

E o parere foarte avizata si obiectiva!Felicitari.Nu urmeaza huiduieli,sunt sigur de asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ultimul meu mess!Sa creat ceva frumos cu cu acest post dar sa stricat odata cu acuzatiile lui Lungu interventia lui Garcea si a unora care stiu tot felul de povesti si istorii de ce si cum despre viata soferilor UE H.Essers.Sau spus multe dar sa inteles putine!!!Un singur lucru e sigur!Atata timp cit vi se umbla la HD nu veti sti niciodata ceia ce vreti cu devarat!

Imi perrmit sa comentez 2 chestii....

1.D-le Lungu vati bagat acuzatiile in cur?  >:(  Dupa ce ai vazut ca Garcea te luat tare! :o Ai face bine sa dispari de pe acest forum sa ti se piarda urma!Concluzie!?Veziti domnule de colacul tau,tinete bine ca ai vb si vb numai aiurea! >:( >:( >:(

2.D-le Garcea!Pt libera exprimare la ceia ce fac,si zic la reala viata despre acesta firma va trebui sa ma tem de ceva sau cumva?In primul rind Dumneavoastra si inca vreo doua persoane care ar avea un cv de spus ar TREBUI sa faca mai mult pt soferi!Mai intai ca coleg(dat faptul ca aveti 17ani de sofer profesionist),ca Director a sediului H.Essers Oradea si nu in ultimul rand ca ro..

SA SPERAM CA VA RAMANE ASA RAU CUM A FOST SI PINA ACUM SI SITUATIA NOASTRA NU SE VA MAI INRAUTATI CU SA MAI INTIMPLAT. DOAMNE FIE-TI MILA DE NOI!!!!!!NE MERITAM SOARTA!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

fratilor viata e grea.. are dreptate rifle_sniper il sustin..cui nu-i place viata acasa.dar asta e viata tre sa lupti sa fii fericit cu sau mai putina pasiune.drumuri bune tuturor.oricum e o firma care da banii la timp si fara exceptii daca iti faci datoria, si nu ai vreo "capra".sarbatori fericite la toti colegii.drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

BUREBISTA.....nimeni nu o sa faca nimic..doar discutii inutile..a intrat si el pe forum..sa se dea important..la noi stii cum e romanu,te vezi cu sacii in caruta si nu mai vezi nici in stanga nici in dreapta!nu mai exista respect din partea nimanui in ziua de azi, esti privit ca drept sclav,vezi si salariile de 1500 peste tot..enorm de putin ptr dormitu la coliba, pardon cabina.v-am poopat drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

garcea-ai postat in timp ce erai la office sau in timpu liber..te doare capu ca se zice in unele locuri advaru,atat ne-a mai ramas sa fim uniti virtual ca in rest nimic,,,,veziti de ale tale,apropo ptr timpu tau liber iti recomand sa te inveti a vorbi, a te comporta civilizat cu angajatii,adica mai exact sa arati k un om ptr functia care o detii..sau poate e vreun parlac cu viziune de director.imbracate mai frumos, nu mai dormi in cabina :P::)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ESTE CINEVA CARE STIE CONCRET CEVA DE ACEASTA FIRMA?CAT ,CUM SI CAND SE PLATESTE?AM FOST CHEMAT LA PIATRA NEAMT SI DORESC O PARERE PROFESIONISTA SI NU DIN CELE AUZITE PRIN PARCARI.PRIN PARCARI POT AUZI SI EU.MULTUMESC ANTICIPAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Salut colegii! Sunt nou in aceasta bransa atat ca sofer cat si ca membru al acestui site.Nu cunosc prea multe amanunte despre aceasta firma ,dar va pot spune din ce am vazut la primul interviu sustinut de mine la Piatra Neamt. Sunt corecti cu tine din primul moment,si anume ca s-a spus la ora 8 sa fim acolo si ei deja la ora 07.55 montau cortul.In al doilea rand s-a explicat cat de poate de amanuntit de catre D-l Urda a ceea ce trebuie sa facem si ce ar trebui sa respectam in cazul angajarii, s-a trecut apoi la testul de engleza scris unde in proportie de 40 % l-au cazut( din fericire nu am fost printre ei). In urmatorul moment s-a inmanat la fiecare ce a admis testul scris un CV ce trebuia completat. In acelasi timp cu completarea acestui CV dadeai si proba orala la engleza cu D-na Maria.Apoi a urmat testul practic  :( ce a constat in gararea pe dreapta,cu spatele, a camionului ,proba pe care nu am luat-o tinand cont de faptul ca era pentru prima data cand ma urcam pe o asemenea masina. In concluzie ce va pot zice e ca am fost multumit (cu toate ca nu am fost angajat) de prestatia celor de la H.Essers,atat profesional cat si moral.

Cu toate ca de la Bacau la Targu Jiu sunt aprox.600 de km ,am sa fac in asa fel incat sa ma prezint pe data de 18.06.la interviul sustinut de ei acolo.

Sper ca de data asta sa nu mai fiu asa emotionat si sa pot ajunge in echipa lor!

Multumesc atat D-lui Urda cat si d-nei Maria pentru suportul acordat in ziua interviului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cunosc foarte bine aceasta firma de transport inca inaite de actuala sigla  H . Essers  . am fost coleg cu cativa soferi de acolo cind inca se numea Centrum. Intradevar o firma mare de trasport dar ceva mi se pare anormal. Aceste recrutari care se tin in diferite orase din tara . Puteai ajunge sa lucrezi la Centrum  doar daca puteai dovedi ca esti sofer .La Oradea nu se mai gasesc soferi care vor sa lucreze pentru ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare colegii! Dupa cum am promis am incercat sa ajung la interviul de pe data de 18.06 la Tg.Jiu dar din pacate nu am ajuns din cauza unor probleme tehnice aparute la masina care m-a tinut blocat vreo 3 ore in Curtea de Arges. Am sunat-o pe d-na Maria si i-am explicat acest fapt dar tinand cont de faptul ca erau doar vreo 15 persoane la interviu mi s-a spus sa nu mai vin pana acolo ca nu are rost sa ma astepte.Acesta a fost ghinionul meu si anume sa bat 600 de kilometrii si sa nu imi vad visul implinit .Ne mai auzim dupa interviul de la Piatra Neamt.

Va salut si drumuri bune tuturor!

P.S.  Imi pare bine ca pana la interviu fac si 2 curse de Italia  ;) ;) ;)8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

asa e colegi au pretentii..nimic iesit din comun..dar nu ofera...daca ma intelegeti..e okpt cei noi daca au un pik de vointa si interes..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Am lucrat eu la ei ,in genk belgia . Acolo au baza principala. Trebuie sa stiti din start ca au reguli , dar reguli care ii pune pe ei in castig. Poti sa faci si 20.000km ca nu o sa vezi mai mult de 900-1100 . Se platesc incarcari/ descarcari,  cuplari / decuplari semiremorca , 50 euro ziua in care nu primesti de munca daca ai roata oprita 24 ore si mi se pare ca 5-6 centi la km dar asta nu mai stiu sigur ; 10euro la tren freiburg-De- novara-It. Suna bine nu?? ?? ??. Acum urmeaza partea frumoasa: daca cuplezi/decuplezi, incarci /descarci din bazele lor nu primesti nimic si asta faci de obicei ca au ceva baze in europa ,caci vagoanele incarcate le fac belgienii ,italienii ,olandezii sau romanii de pe intern de la centrum cu salariu de romania . Daca esti la centrum oradea si faci extern nu iei mai mult de 7-8 centi km si bagi ucraina si moldova , iti spun ca iti ridica km trece anul si tu mergi inainte , mai departe!!! Inainte sa faci 24 ore, cu 2-3 ore inaite ,ai incarcare, chiar daca e la 3-4 dimineata, nu e o problema te bucuri ca ai de lucru si o sa iei banul asta crezi la inceput . Misti roata si pleci, adio 50 euro, pentru ca trebuie sa incarci vreo cativa paleti in halele lor acolo sau te trimite la 15-30 km sa incarci sau sa descarci ceva. Apoi pleci sa spunem spre freiburg, daca pleci ceva mai tarziu trebuie sa bagi ca la 8 seara ai tren. Ajungi acolo pui camionul pe tren, il asiguri - la nemti te mai ajuta aia dar la italieni nu , si pleci spre novara iar pentru noaptea aia primesti 10 euro. Dar,  atentie, vagonul dormitor e langa locomotiva, in elvetia se schimba locomotiva de 2 ori au loc cateva socuri la cuplare si decuplare si te trezesti. Si incerci sa adormi din nou caci a doua zi ai de bagat cel putin 500 km sa spunem. , si tu te trezesti ceva obosit, si cu trenul au avantaj cei care dorm bustean Dupa cateva curse de astea cedezi si te opresti sa atipesti putin sa nu faci vreo bucurie !! Te intorci in genk, belgia si vezi ca toti belgienii au parcate camioanele ,decuplate, si plecati acasa - ei au weekend ,restul la munca !!!corect ,ca de aia mergi la munca acolo. Si calculezi ca ai de luat 1410 euro si te simti ceva mai bine , apoi te uiti la cont  -  987 euro!!!! . Te superi si  incerci sa afli de ce, cei care stiu engleza e bine caci vor sesiza ca mai esti si injurat. Apoi te pune sa astepti si vine unul tinerel cu niste calcule unde iti demonstreaza ca nu e asa. Aici se mai pune cateodata si problema cu motorina caci nu prea coincide ,motorina din rezervor cu cea de pe bordul camionului si obligat nu iese consumul. Si uite asa care se prinde repede pleaca sa nu fie sclavii belgienilor ,care ramane n-are unde merge sau n-are experienta ,si de asta tot vedeti anunturi ca H.ESSERS angajeaza constant  au interviuri tot timpul. Patrick ala din belgia a mers la Iasi si a facut greseala sa vorbesca urat , a mancat bataie si acum merge la Piatra Neamt, in curte la vin-alcool se dau probele . Alege cativa cu sau fara experienta, vorbitori de engleza dar mai bine nu, sa nu stie, si sa nu inteleaga.ASA CA CEI CARE VRETI H.ESSERS AVETI GRIJA UNDE VA BAGATI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

am lucrat eu la ei.in genk belgia.acolo au baza principala.trebuie sa stiti din start ca au reguli.dar reguli care ii pune pe ei in castig.poti sa faci si 20.000km ca nu o sa vezi mai mult de 900-1100.se plateste incarcari,descracari cuplari remorca decuplari,50 euro ziua in care nu primesti de munca daca ai roata oprita 24 ore si imi pare ca 5-6 centi la km dar asta nu mai stiu sigur si 10euro la tren freiburg-de-novara-it.suna bine nu???????.acum urmeaza partea frumoasa:daca cuplezi-decuplezi;incarci-descarcidin bazele lor nu primesti nimic.si asta faci de obicei ca au ceva baze in europa.caci vagoanele incarcate le fac belgienii,italienii,olandezii sau romanii de pe intern de la centrum cu salar de ro.daca esti la centrum oradea si faci extern nu iei mai mult de 7-8 centi km si bagi ucraina ,moldova.iti spune ca iti ridica km trece anul si tu mergi inainte.mai departe...inainte sa faci 24 ore cu 2-3 ore inaite ai incarcare.chiar daca e la 3-4 dimineata.nu e o problema te bucuri ca ai de lucru si o sa iei banul asta crezi la inceput.misti roata si pleci adio 50 euro pentru ca trebuie sa incarci vreo cativa paleti in halele lor acolo sau te trimite la 15-30 km sa incarci sau sa descarci ceva.apoi pleci sa spunem spre freiburg,daca pleci ceva mai tarziu trebuie sa bagi ca la 8 seara ai tren.ajungi acolo pui camionul pe tren il asiguri,la nemti te mai ajuta aia dar la broaste nu ,si pleci spre nova ra noaptea aia pentru care primesti 10 euro.dar aici atentie vagonul dormitor e langa locomotiva.in elvetia se schimba locomotiva de 2 ori au loc cateva socuri la agatare si dezgatare.te trezesti incerci poate sa adormi din nou caci a doua zi ai de bagat cel putin 500 kmsa spunem.a doua zi esti in italiaas zice ceva obosit.dupa cate curse de astea cedez si te opresti sa atipesti putin sa nu faci vreo bucurie.aici cu trenul au avantaj cei care dorm bustean.te intorci in genk belgia vezi ca toti belgienii au parcate camioanele decuplate si plecati acasaei au weekend .restul la munca.corect ca de aia mergi la munca acolo.si calculezi ca ai de luat 1410 euro si te simti ceva mai bine.apoi te uiti la cont .987 euro.te superi incerci sa afli de ce.care stie engleza e bine caci va seziza ca mai esti si injurat.apoi te pune sa astepti si vine unul tinerel cu niste calcule unde iti demonstreaza ca nu e asa.aici se mai pune cateodata si problema cu motorina caci nu prea coincide ,motorina din rezervor cu cea de pe bordul camionului si obligat nu iese consumul.si uite asa care se prinde repede pleaca sa nu fie sclavii imputitilor de belgieni,care ramane n-are unde merge sau n-are experienta.si de asta tot vedeti anunturi ca H.ESSERS angajeaza constant.are interviuri tot timpul.patrick ala din belgia a mers la iasi .si a facut greseala sa vorbesca urat,a mancat bataie si acum merge la piatra neamt in curte la vin alcool se da probe.alege cativa cu sau fara experienta vorbitori de engleza dar mai bine nu,sa nu stie si sa nu inteleaga.ASA CA CEI CARE VRETI H.ESSERS AVETI GRIJA UNDE VA BAGATI.

grumeza costel cristinel  Oribil :( Noi vrem sa muncim sa le facem bani si sa ne luam si noi un salariu de 2 lei  si uite ca nici ala nu reusim.. cum isi bat joc de noi.. Se merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

perfecta dreptate au colegii mei...vreau sa adaug ca daca stai 24 de h nemiscat in baza tot nu iei banii,incarcarile si descarcarile la baza genk nu sunt platite...salariul este 1200 si rar 1400..maxim..apoi daca ai psihic tare iei un praf in oki 50 de euro pe an ca vechime..dar ceea ce este curios ca inca nimeni nu a purtat o discutie cu essers.....nu s-a luat nici o decizie de comun acord in prestabilirea unui salar fix eliminand kilometrul..deoarece sunt multi lingai nu se va skimba nimik concret la aceasta companie..este bine ptr cei care vin noi..dar e rau de stat ca un servici stabil...lipsa de respect de la baza si de bun simt dintre colegi,, nu mai vb de a belgienilor.un coleg a venit cu mana rupta din Italia deoarece a cazut din remorca in timp ce punea centuri, a ajuns la baza dupa 3 zile, a mers 3,5 km pe jos pana la spital ptr ca jegosu de Patrick nu a vrut sa-i dea busu sa mearga la spital pe motiv ca nu poate conduce..dar din Ita a putut veni cu 17m de convoi..si 3 m erau dificil de condus..si a asteptat 4 ore pana ia dat o copie la asigurare venita prin fax din polonia...datorita lingailor de la aceasta firma nu se va schimba nimika..noi ne facem rau cu mana noastra, ne injosim ptr sume de nimic...stiu altii mai bn despre ce vb ..nu risc cu detalii ;D ;D.....iar ..... de la birou taie intr-o veselie din salarii..parerea mea cred ca are lista dubla de salarizare..una pt essers una ptr noi...daca ia de la fiecare minim 30 de eur lunar ceea ce se intampla 30X300 de soferi= 9000 de euro asa usor ..deci un job super ok ..iar noi ne pierdem noptile muncind ca slugile!!!fratilor evitati daca puteti..lipsa de respect si hotia predomina aici!!!nu va lasati dusi ca vezi doamne au camioane noi..normal k e mai bn asa ca intretinerea e scumpa si prefera sa le skimbe cam la 3-4 ani k nu mai renteaza..iar noi ro md sau ua  suntem auru lui....fara de care aceste camioane ar disparea sau s-ar reduce in mod drastic......deskideti bn okii inainte de a dori sa veniti la aceasta firma.....drumuri bune........iar pt cei de la birouri care au de comentat la asta le transmit multa m..e!!! ;);D

inteleg ca esti suparat pe ei , dar comentarii ca :......iar pt cei de la birouri care au de comentat la asta le transmit multa m..e!!!.....  , nu isi au rostul aici !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

perfecta dreptate au colegii mei...vreau sa adaug ca daca stai 24 de h nemiscat in baza tot nu iei banii,incarcarile si descarcarile la baza genk nu sunt platite...salariul este 1200 si rar 1400..maxim..apoi daca ai psihic tare iei un praf in oki 50 de euro pe an ca vechime..dar ceea ce este curios ca inca nimeni nu a purtat o discutie cu essers.....nu s-a luat nici o decizie de comun acord in prestabilirea unui salar fix eliminand kilometrul..deoarece sunt multi lingai nu se va skimba nimik concret la aceasta companie..este bine ptr cei care vin noi..dar e rau de stat ca un servici stabil...lipsa de respect de la baza si de bun simt dintre colegi,, nu mai vb de a belgienilor.un coleg a venit cu mana rupta din Italia deoarece a cazut din remorca in timp ce punea centuri, a ajuns la baza dupa 3 zile, a mers 3,5 km pe jos pana la spital ptr ca jegosu de Patrick nu a vrut sa-i dea busu sa mearga la spital pe motiv ca nu poate conduce..dar din Ita a putut veni cu 17m de convoi..si 3 m erau dificil de condus..si a asteptat 4 ore pana ia dat o copie la asigurare venita prin fax din polonia...datorita lingailor de la aceasta firma nu se va schimba nimika..noi ne facem rau cu mana noastra, ne injosim ptr sume de nimic...stiu altii mai bn despre ce vb ..nu risc cu detalii ;D ;D.....iar jegosu ala de evreu de la birou taie intr-o veselie din salarii..parerea mea cred ca are lista dubla de salarizare..una pt essers una ptr noi...daca ia de la fiecare minim 30 de eur lunar ceea ce se intampla 30X300 de soferi= 9000 de euro asa usor ..deci un job super ok ..iar noi ne pierdem noptile muncind ca slugile!!!fratilor evitati daca puteti..lipsa de respect si hotia predomina aici!!!nu va lasati dusi ca vezi doamne au camioane noi..normal k e mai bn asa ca intretinerea e scumpa si prefera sa le skimbe cam la 3-4 ani k nu mai renteaza..iar noi ro md sau ua  suntem auru lui....fara de care aceste camioane ar disparea sau s-ar reduce in mod drastic......deskideti bn okii inainte de a dori sa veniti la aceasta firma.....drumuri bune........iar pt cei de la birouri care au de comentat la asta le transmit multa m..e!!! ;);D

inteleg ca esti suparat pe ei , dar comentarii ca :......iar pt cei de la birouri care au de comentat la asta le transmit multa m..e!!!.....  , nu isi au rostul aici !!!

,,iar pt cei de la birouri care au de comentat la asta le transmit multa m..e!!!..."...nu cred ca este potrivit acest limbaj aici,dar daca esti asa de suparat pe ei de ce nu le scri un mesaj sau mai bine direct in fata sa le spui...cred ca oricum i-ar durea undeva,ca noi vor gasi foarte multi,rar gasesti o firma care sa isi respecte soferii,cum la fel de rar sunt si soferi care respecta firma la care lucreaza,si mai ales obiectu muncii...CAMIONUL.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

SA spunem clar ...multumiti se declara cei care au datorii prin banci si trebuie sa taca pentru ca au cumparat mobila care s-a rupt deja dar el mai are inca de platit rate.ceilalti destepti la minte incearca sa ceara ceva mai mult.de exemplu daca mergi pe la firme lituaniene unde lucreaza in majoritate lituanieni au cerut toti sa fie platiti la diete si nu la km.PE PRINCIPIUL "LA DIETA MERG PE UNDE VREI NATIONAL SAU AUTOPISTA;LA KM MERG NUMAI LA AUTOPISTA.CE ALEGI DOMNULE PATRON.si au castigat.sant si in ro firme cu principiul asta cred dar sant pline.dar ar trebui sa ne unim sa cerem toti asta de toti cei care vin in ro si vor sa munceasca cu noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cristibu vreau sa vorbesc despre colegul tau care si-a rupt mana in timp ce  punea centurile.....,,se cheama : ACCIDENT de MUNCA  ,,

1. daca avea facuta protectia muncii  ???? -(purta echipamentul de protectie......????? )

2.daca respecta (cunoaste ) REG.561. ????-(taho era pe ,,CIOCANE,,.....?????)

              Daca respecta cele doua reguli  este in avantajul lui (sofer) NU pleca din curte (loc incarcare/descarcare )pana nu-i acorda PRIMUL AJUTOR ,iar daca NU suna la 112. (daca pleci si nu dai importanta... poate pe drum sa-i vina rau ...)

Atunci se interesau si cei de la firma...!!!!!!

Sper ca nu am jignit ,doar pe unii ii  ,,informez ,,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.