Moderators cri5tian Postat Aprilie 17, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 17, 2014 Eu sunt incepator [...] unii mi-au spus ca distributia desfasurandu-se in oras si nedepasind 50 km nu trebuie sa tin cont de acele pauze de 45 de min, ci doar de sfarsit de program si de sfarsit de saptamana, iar altii ca as putea sa o impart in 3 perioade de 45 de min Părerea mea este că nici titlul de începător nu-l meriți... tu nu știi chiar nimic. Dacă vrei să ieși din ceață, citește Regulamentul 561... cel puțin o să știi să pui întrebări coerente. Distribuție sau nu, regulamentul se aplică la fel, adică în felul următor (în linii mari, evident): - poți conduce NEÎNTRERUPT maxim 4 ore și 30 de minute; de-asemenea, poți conduce și CUMULAT, tot maxim 4 ore și 30 de minute (cumulat= adică ai două sau mai multe perioade de conducere, cu durate egale sau diferite, care adunate fac 4 ore și 30 de minute) - după 4 ore și 30 de minute de conducere (neîntreruptă sau cumulată) OBLIGATORIU minim 45 de minute de pauză; - [...] Voi continua să-ți explic atunci când voi vedea o întrebare serioasă de la tine, semn că ai citit 561 și poate nu ai înțeles ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dan 1976 Postat Aprilie 19, 2014 Members Share Postat Aprilie 19, 2014 .......pfiuuuuu........inca mai are de inventat sau de citit legi fratele meu cri5tian......pe aia cu 50 de km in jurul bazei la care se face exceptie de la regulamentele AETR.....inca nu a citit-o.....dar ....poate mai ramane domnia sa fara permis inca vreo 2...3 luni si are timp sa inventeze si sa citeasca legi.Intrebarea este foarte serioasa .....cine stie sa bage un alineeat din lege aici???........................................ ............................ ........................................................... .............. Nici in noaptea sfanta de inviere nu te poti abtine........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Aprilie 19, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 19, 2014 pe aia cu 50 de km in jurul bazei la care se face exceptie de la regulamentele AETR A.E.T.R. este una, 561 este alta. La noi se folosește 561. Și uite ce spune: Articolul 3Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de: (a) vehicule utilizate pentru transportul de călători prin servicii regulate, traseul liniei nedepăşind 50 km; sau: Articolul 13(1) Cu condiţia ca acest lucru să nu aducă atingere obiectivelor prevăzute la articolul 1, fiecare stat membru poate acorda derogări de la articolele 5-9 şi să supună aceste derogări unor condiţii speciale pe propriul teritoriu sau, cu acordul statului interesat, pe teritoriul unui alt stat membru, aplicabile transporturilor efectuate cu următoarele vehicule: [...] (f) vehicule utilizate pentru transportul de mărfuri pe o rază de 50 km de la sediul întreprinderii, propulsate de gaze naturale, gaze lichefiate sau de electricitate, a căror masă maximă autorizată, inclusiv greutatea remorcilor sau a semiremorcilor, nu depăşeşte 7,5 tone; Nici una din derogări nu se aplică aici, deșteptule. P.S. Stai cuminte în banca ta, culoarea aia nu ți-a fost atribuită degeaba. Oricum, insiști să demonstrezi c-o meriți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Aprilie 20, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 20, 2014 Da, Regulamentul UE 165/2014 modifică puțin 561, dar tot nu se aplică nici o derogare în cazul de mai sus: Articolul 45Modificarea Regulamentului (CE) nr. 561/2006 Regulamentul (CE) nr. 561/2006 se modifică după cum urmează: 1. La articolul 3 se adaugă următoarea literă după litera (a): „(aa) vehicule sau o combinație de vehicule cu o masă maximă admisibilă care să nu depășească 7,5 tone, utilizate pentru transportul materialelor, al echipamentului sau al mașinilor care sunt destinate conducătorului auto în exercitarea profesiei sale și care sunt utilizate numai pe o rază de 100 km de la sediul întreprinderii și cu condiția ca principala activitate a conducătorului auto să nu fie cea de conducere a vehiculului;”. 2. Articolul 13 alineatul (1) se modifică după cum urmează: (a) la literele (d), (f) și (p), cuvintele „50 km” se înlocuiesc cu cuvintele „100 km”; ( la litera (d), primul paragraf se înlocuiește cu următorul text: „(d) vehicule sau combinații de vehicule a căror masă maximă admisibilă nu depășește 7,5 tone, utilizate de prestatorii de servicii universale astfel cum sunt definiți la articolul 2 punctul 13 din Directiva 97/67/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 15 decembrie 1997 privind normele comune pentru dezvoltarea pieței interne a serviciilor poștale ale Comunității și îmbunătățirea calității serviciului pentru livrarea loturilor în cadrul serviciului universal. Oricum, acest regulament al UE are niște prevederi importante din alt punct de vedere... alea cu tahograful digital ''deștept''... nu neapărat derogările pe care le discutăm aici. Dealtfel prin Reg (UE) 165/2014 s-a abrogat Reg (CEE)3821/1985. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members marianno_2004 Postat Aprilie 21, 2014 Members Share Postat Aprilie 21, 2014 Colegi daca ma puteti ajuta la citirea acestor printuri . Ce program sa facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Aprilie 21, 2014 Moderators Share Postat Aprilie 21, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stefan_iceman2004 Postat Aprilie 22, 2014 Members Share Postat Aprilie 22, 2014 salut ! se pare ca eu ca incepator am avut o problema (dupa cum spuneti voi) destul de grava . Asta pentru ca nu am avut pe cineva care sa imi spuna cum se face, sau macar sa imi zica de acel regulament ( nu toate scolile de soferi iti spun ce ai de citit pentru a te descurca ), dar se pare ca unii din voi aveti probleme cu regulamentul chiar daca deja il aplicati de ceva timp. Pentru indrumarea spre regulament ii multumesc lui CRIS5AN, dar in rest in afara de mistouri si " urari de bine " se pare ca am avut parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 22, 2014 Administrators Share Postat Aprilie 22, 2014 Având un atestat in buzunar si care aproba faptul ca esti pregătit si stii materia nu cred ca e timpul de scuze gen nu stiu sau nu am fost îndrumat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members H1N1 Postat Mai 16, 2014 Members Share Postat Mai 16, 2014 Am o intrebare nu stiu daca postez bine. De exemplu daca asteptam dupa o incarcare in jur de 8-10 ore fara sa miscam masina din loc cum selectam pe taho perioada asta. Il putem pe pauza sau pe disponibil si daca mai e posibil sa reluam cursa daca nu am facut orele suficiente de condus din ziua respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costi979 Postat Mai 18, 2014 Members Share Postat Mai 18, 2014 Ai 13 ore de activitate, din 24,din momentul în care ai început programul. Mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ucenicu Postat Mai 19, 2014 Members Share Postat Mai 19, 2014 Ai 13 ore de activitate, din 24,din momentul în care ai început programul. Mai departe... sau daca zilele anterioare ii permit,poate avea si 15 ore de program Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vlad alexandru Postat Iunie 2, 2014 Members Share Postat Iunie 2, 2014 Am condus in toata Europa in echipaj si in Ungaria si Polonia si nicaeri nu a cerut pauza de 45 intre echipaje.Si nici legal nu trebuie. Legal Trebuie sa FACI PAUZA SI LA ECHIPAJ !! Puteti intreba la Prea INALTUL sef al ARR-ului si sa vedeti ca Legal TREBUIE FACUTA PAUZA !! Tot respectul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iunie 2, 2014 Administrators Share Postat Iunie 2, 2014 !! Puteti intreba la Prea INALTUL sef al ARR-ului si sa vedeti ca Legal TREBUIE FACUTA PAUZA !! Tot respectul ! prea sfintenia sa domn director general : http://postimg.org/image/z0xe9tms/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valera_82 Postat August 10, 2014 Members Share Postat August 10, 2014 In 2 se conduce intercalat 4,5 h cu 4,5 h. Doar cel care conduce primu are voie sa conduca la 10 ore.deci dupa ce primul conduce 4,5 ore si secundul 4,5 ore se ia pauza de 45 minute,apoi iar 4,5 ore primu si 4,5 ore al doilea.apoi pauza de 45 minute,cu inca o ora daca primu merge la 10ore plus cat mai dureaza pana se schimba soferii intre ei ,ai 21 de ore . Apoi 9 minim pauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat August 10, 2014 Moderators Share Postat August 10, 2014 Ma tot minunez de "intelijrnta" ta.................. voi ramane uimit pe viata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Danny Postat August 11, 2014 Administrators Share Postat August 11, 2014 Nu e destul de simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nero Postat August 15, 2014 Members Share Postat August 15, 2014 vlad alexandru scrie:Legal Trebuie sa FACI PAUZA SI LA ECHIPAJ !! Puteti intreba la Prea INALTUL sef al ARR-ului si sa vedeti ca Legal TREBUIE FACUTA PAUZA !! Tot respectul ! Tot cu tot respectul te rog sa citesti prevederile notei de orientare 2.Cu parere de rau constat ca putini dintre dumneavoastra stiti de existenta unor note de orientare care sunt parte integranta din legislatia in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat August 18, 2014 Moderators Share Postat August 18, 2014 Ca sa fiu "Gica Contra" . Acest stil de condus in 2 poate fi luat si ca munca in 2 schimburi. Conduce fiecare cate 9-10 ore. In acest caz e musai sa ai si pauzele de 45' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Renegatul Postat August 26, 2014 Members Share Postat August 26, 2014 imi poate spune si mie cineva care stie si este in masura daca se poate conduce astfel 3h condus 45min pauza 3h condus 45min pauza 4h condus-------------pauza zilnica astept raspuns...--uri sau alte variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat August 26, 2014 Administrators Share Postat August 26, 2014 imi poate spune si mie cineva care stie si este in masura daca se poate conduce astfel3h condus 45min pauza 3h condus 45min pauza 4h condus-------------pauza zilnica astept raspuns...--uri sau alte variante "pauzele lungi si dese, cheia marilor succese" francezii chiar sunt incantati cand vad asa ceva !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radupeica Postat August 30, 2014 Members Share Postat August 30, 2014 Ca sa fiu "Gica Contra" .Acest stil de condus in 2 poate fi luat si ca munca in 2 schimburi. Conduce fiecare cate 9-10 ore. In acest caz e musai sa ai si pauzele de 45' . Nu prea merge -ce activitate desfasoara al doilea sofer pe perioada in care primul face un program de condus de 9-10 ore? -pauza? nu prea cred -timp la dispozitie? nu merge -alte munci? nici asta -introduce cardul in tahograf dupa ce termina programul primul sofer? Mai trebuie si minim 9 ore de pauza ca sa poata incepe activitatea deci care e raspunsul corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat August 30, 2014 Moderators Share Postat August 30, 2014 Ce nu-ti e clar ? Bineanteles ca va avea cardul sau diagrama in slotul "sofer 2" si va fi timp la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radupeica Postat August 30, 2014 Members Share Postat August 30, 2014 @ sxn Conform cu ceea ce se invata si se cunoaste : 4.30 sofer 1+4.30 sofer 2+4.30 sofer 1+4.30 sofer 2+1 sofer 1+1sofer 2+9 ore pauza nu stiu cat de corect sau legal este altfel dar daca poti sa-mi documentezi acest lucru mi-ai fi de un real ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat August 30, 2014 Moderators Share Postat August 30, 2014 Cu ochelari de cal asa e. Incearca sa vezi si din alte puncte de vedere. Un exemplu poate fi plata diferentiata pentru sofer titular si ajutor, pentru incarcari descarcari.,....etc.Nu trebuie sa ne blocam neaparat pe programul de condus in sine. Munca de sofer are si alte atributii si obligatii, nu e neaparat necesar sa stam agatati 9-10 ore de volan pentru a se considera ca muncim. Aici ni se cam termina imaginatia si cererile. La programul de condus zilnic sau km parcursi. Uitam ca si in rest suntem tot la munca si pentru interesul angajatorului. Asa ca daca puteti sa va impartiti sarcinile intre voi nu vad care e greseala la cea ce am scris eu mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members radupeica Postat August 30, 2014 Members Share Postat August 30, 2014 @sxn in afara ca esti cam acid in ceea ce scrii(ca sa nu spun altfel),ai dat un raspuns nesatisfacator pentru 'prostime' Inchei aceasta discutie aici si las pe altii cu 'vederi mai largi' Multumesc pentru timpul acordat P.S. daca tu asa lucrezi nu cred ca un control,indiferent de tara in care are loc, va fi foarte multumit de asta dar cine stie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.