Members costi979 Postat Aprilie 29, 2012 Members Share Postat Aprilie 29, 2012 eram in dreapta,colegul la volan.am prins ceva ambuteiaj pe o lucrare ,in germania.a incercat sa faca ,numa el stie ce,la tahograf si a scos cardul lui.sa scoata de pe ciocanele,cel mai probabil.in fine.asta fiind 1 . pe italia,intr-o parcare,ma pozitionez in fata celor parcati,ca in lta parte n-aveam unde,scot cardurile si chiar atunci unul parcat incepe cu flashuri,goarne etc.ca vrea sa plece urgent.i-o fi nascut nevasta,cine stie.eu cu cardurile afara,cu contactul pus,o las sa curga incet la vale.nu mai mult de 2 metri.insa m-a inregistrat ca atare.condus fara card si mai sus card introdus in timpul mersului.alaltaieri m-a oprit politia pe germania,n-a avut nimic sa comenteze despre asta.ma rog,singura problema a fost o pauza de 8 ore 44 minute,pe care de altfel nu pot sa mi-o explic.adica...nu pot sa -mi dau seama de ce s-a intamplat,oricum stiu ca era dupa o descarcare pe la 3 juma noaptea.dar a fost omul de treaba si a zis ca tot e prima oara etc,tura asta scap.poate si ceilalti or sa fie la fel de indulgenti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sabina Postat Aprilie 29, 2012 Members Share Postat Aprilie 29, 2012 bine D-LE GONGY....dovedesti ca practica doboara teoria,dar ai mare grija.....FRANTA ..pregateste ceva frumos tuturor celor ce se incadreaza in A.E.T.R..........si atunci .......mai vorbim......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Aprilie 30, 2012 Members Share Postat Aprilie 30, 2012 :-X ...........unde e franta?....pregateste ceva frumos tuturor celor ce se incadreaza in A.E.T.R..........wow,ne da premi ,,,,,,,,,de cand incepe?.....trebuie sa ma inscriu undeva ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sabina Postat Mai 6, 2012 Members Share Postat Mai 6, 2012 90% din cheia SUCCESULUI,(D-le VIRGIL).........este informatia. Nu o face pe ironicul,ce pregateste Franta!!!?.........cam tot ceva de genul ge a pregatit atungi gand s-a inventat tahograful,AETR-ul,cardul digital....mai ganditi-va? ce ar putea urma in combinatie cu un GPS? ATUNCI sa vedem ce faceti voi cu compasurile de facut diagrame ''maimute",magneti de ADEblue,mufe scoase si...ce naiba va mai trece prin cap.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sabina Postat Mai 6, 2012 Members Share Postat Mai 6, 2012 ca VIZITATOR si mai tarziu membru' am reusit sa citesc toate postarile membrilor acestui forum,,,,,,,m-am amuzat de multe ori...bn ca aveti ceva membri cu ceva mai multa cunostinte si ambitie in ceea ce face ....in rest........DUMNEZEU fie cu voi baieti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Mai 6, 2012 EX Staff Share Postat Mai 6, 2012 Doamna,domnisoara,sau ....tanti Sabina, ca nu se cunoaste varsta personajului,am impresia ca ne cam luati peste picior , asa de la intrare pe acest site. In primul rand nu subestima cultura si pregatirea noastra, sint diferite trepte pe care fiecare individ le parcurge intr-un anumit ritm, al sau, nu depinde de calendar sau ora legala. Partea cu GPS combinat cu tahograf se rezolva printr-o singura cautare pe site-urile de specialitate ale producatorilor de instrumente sau pe site-ul UE/Transporturi ,unde sint deja publicate masurile ce vor fii aplicate incepind cu 2014. Partea de " lucru manual " sau contrafacerea /masluirea diagramelor,actelor ,etc, unde ne atacati vehement tine iarasi de fiecare individ, nu toti soferii umbla cu maimuta,sau compasul in buzunar ,mai sint inca persoane care vad acesata profesie ca pe un hobby, care o fac din pasiune,si nu din motive financiare . Partea buna a lucrurilor,este ca am reusit a atrage atentia dumneavoastra in asa fel incata ati devenit membra a acestui forum , sint flatat sa citesc mesajele postate, dar in acelasi timp sa va recomand calduros o vizita la topicul despre regulile acestuia . Cu stima ! PS. Totusi e de preferat sa umblam cu femei decit cu maimute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members andytzzu Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 Am o nelamurire cu timpii de conducere si de odihna si sper sa ma ajute cineva cu un raspuns. Lucrez pe tahograf digital si de asta ma preocupa aceasta problema! Timpul meu de condus zilnic e urmatorul : - De la 03.30 la 04.30 - De la 11.15 la 12.15 - De la 12.50 la 13.50 - Si de la 16.30 la 17.30 In total ar fi 4 ore de condus zilnic. Programul de munca find de 5 zile consecutive dupa care urmeaza 2 zile de liber. La aceasta perioada de condus trebuie sa am obligatoriu 11 ore de odihna zilnica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ManiacK Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 Salut! Din cate cunosc NU este nevoie de 11 ore de odihna zilnica deoarece tu ei o perioada de odihna fractionata in care prima este de mai mult de 3 ore consecutive iar cea de a 2a este de minim 9 consecutive. Timpi tai de lucru respectiv odihna sunt corecti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 daca citeai reg 561 nu mai puneai intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 daca citeai reg 561 nu mai puneai intrebari de ce esti rau virgil,,,????tie asa ti sa raspuns ,,,?cand ai facut un intreg topic despre program corect sau nu...!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lkw_daniel Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 intradevar nu era asa prosteasca intrebarea,,,!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 3+9 =pauza normala ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 9, 2012 Administrators Share Postat Mai 9, 2012 se poate da un raspuns complet si bine argumentat la ,, problema ,, colegului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CrisVV Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 Am o nelamurire cu timpii de conducere si de odihna si sper sa ma ajute cineva cu un raspuns. Lucrez pe tahograf digital si de asta ma preocupa aceasta problema! Timpul meu de condus zilnic e urmatorul : - De la 03.30 la 04.30 - De la 11.15 la 12.15 - De la 12.50 la 13.50 - Si de la 16.30 la 17.30 In total ar fi 4 ore de condus zilnic. Programul de munca find de 5 zile consecutive dupa care urmeaza 2 zile de liber. La aceasta perioada de condus trebuie sa am obligatoriu 11 ore de odihna zilnica? Daca in fiecare zi, programul dv e la fel, NU trebuie sa faceti 11 h de odihna zilnica, deoarece aveti minim 3h pauza continua pe durata programului (04h30-11h15) si minim 9h de pauza continua (17h30-03h30). Deci, in fiecare zi o sa faceti pauza de 11h fractionata (minim 3h + minim 9h).Sper ca am fost de folos.Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adriano22 Postat Mai 12, 2012 Members Share Postat Mai 12, 2012 '''''''''''Am o nelamurire cu timpii de conducere si de odihna si sper sa ma ajute cineva cu un raspuns. Lucrez pe tahograf digital si de asta ma preocupa aceasta problema! Timpul meu de condus zilnic e urmatorul : - De la 03.30 la 04.30 - De la 11.15 la 12.15 - De la 12.50 la 13.50 - Si de la 16.30 la 17.30 In total ar fi 4 ore de condus zilnic. Programul de munca find de 5 zile consecutive dupa care urmeaza 2 zile de liber. La aceasta perioada de condus trebuie sa am obligatoriu 11 ore de odihna zilnica?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, programul pare corect din punctul meu de vedere,nu depasesti orele de munca efectiva,pauzele sunk ok-dar fii atent sa nu incepi inainte de ora 3 pt ca nu ai putea sa ai mai mult de 10 ore de munca efectiva! supun dezbaterii urmatorul program:...... vedeti vreo neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mirik Postat Mai 20, 2012 Members Share Postat Mai 20, 2012 va salut .sunt si eu incepator cu timpi de odihna si as vea sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez la plecarea in cursa ,cat trebuie sa conduc cat trebuie sa am pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy67 Postat Mai 20, 2012 Members Share Postat Mai 20, 2012 Principale prevederi privind Timpii de Conducere si de Odihna Timpul de conducere zilnic nu trebuie sa depaseasca 9 ore. Cu toate acestea, de doua ori pe saptamana, acesta poate fi extins pana la 10 ore de sofat pe zi. Timpul de conducere intr-o saptamana nu trebuie sa depaseasca 56 de ore. Timpul de conducere total, acumulat de-a lungul oricaror doua saptamani consecutive, nu va depasi 90 de ore. Dupa o perioada de sofat de 4,5 ore, soferul trebuie sa ia o pauza neintrerupta de cel putin 45 de minute, in cazul in care nu-si ia o perioada de odihna. Pauza mai sus amintita poate sa fie inlocuita cu o pauza de cel putin 15 minute, urmata de o pauza de cel putin 30 de minute, fiecare dintre acestea distribuita pe parcursul perioadei de sofat de 4,5 ore. Soferii ar trebui sa beneficieze de perioade de odihna zilnice (cel putin 11 ore sau doua perioade reprezentate de o perioada fara intrerupere de 3 ore, respectiv de o perioada fara intrerupere de 9 ore). Soferii ar trebui sa beneficieze de perioade de odihna saptamanale (o perioada de odihna de cel putin 45 de ore sau, in anumite conditii, orice perioada de odihna de mai putin de 45 de ore, care poate fi redusa la un minim de 24 de ore). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DucuHD Postat Mai 20, 2012 Members Share Postat Mai 20, 2012 Colegul mirik, tu ai atestat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Mai 21, 2012 Moderators Share Postat Mai 21, 2012 pentru colegul mirik,vezi ca acest forum are pe prima pagina regulamentul,este foarte bine sa il citesti,si pe linga asta sa memorezi programul de condus,cu ce ai voie si ce nu ai voie,la antepostarea de mai sus cu programul nu e corect.. ar trebui... ci este corect sa ii iei.Ca o parere,daca ai pus aceasta intrebare inseamna ca si atestatul l-ai luat pe ochi frumosi sau nu il ai deloc,in acest caz fa-ti te rog timp si invata macar de pe acest forum cum este corect sa procedezi,in mare nu e greu,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members biliards2002 Postat August 14, 2012 Members Share Postat August 14, 2012 Salut,am o nelamurire,daca am inceput un program de lucru la orele 06:30. si am cobndus doar 3:30 si m-am oprit,dupa cate ore e corect sa incep alt program? Dupa 9 sau.dupa 11 ore ? Adica m-am oprit la orele 10:00 dimineata,la cat pot incepe un NOU. program de lucru? Va multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Dan Popa Postat August 14, 2012 Members Share Postat August 14, 2012 cea mai . ??? ???...intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat August 14, 2012 Members Share Postat August 14, 2012 poti incepe acelasi program dar max pana la ora 21,30 sau dupa min 9 ore adica de la 19 avand un nou program,,,,,,atentie de 3 ori in decursul a 6 perioade de 24 ore ai voie min 9 ore pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat August 14, 2012 Moderators Share Postat August 14, 2012 Cred ca e bine sa iti dau citeva lamuriri suplimntare pentru a incerca sa te fac sa intelegi corect.Deci tu ai condus 3,30 ore si ai terminat,in mod normal un program zilnic e de 9 ore condus[cu exceptia de 2 ori 10 ore]Acum daca tu vrei sa mai conduci restul de ore o poti face respectind pauzele de 45 min si orele ramase de condus.Daca in schimb intrebarea ta se lega de faptul ca tu consideri o zi lucrata[respectiv cele 3,30] si cind poti incepe alta atunci e o alta problema.In mod normal e bine sa te inveti sa faci un cerc de 24 ore,dar stiu ca pe comunitate nu se respecta si atunci trebuie sa te incadrezi la limitele programului de repaus,adica ai voie sa reduci perioada de somn doar de 3 ori intre 2 perioade de repaos saptaminal,in aceasta situatie deci tu poti incepe sa conduci dupa minim 9 ore,respectiv ora 19.Tine minte ca saptamina de lucru are max 6 perioade si doar de 3 ori ai dreptul sa reduci somnul la 9 ore,in mod normal fiind de 11,si inca ceva,apucate si vezi si ce au postat colegii pe forumul nostru[program de condus,etc],e bine sa inveti si tu ceva,pentru ca intrebarea ta va lasa masca pe multi dintre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members arion razvan Postat August 28, 2012 Members Share Postat August 28, 2012 Salutare ,sper ca am postat bine pentru o intrebare. Nu am mai lucrat pna acum la program pt. ca am condus pana la 3,5 tone . In curind o sa lucrez pe ceva mai mare si am nevoie de putin ajutor, fara rautati daca se poate, gen citeste art. cutare. O sa incep ziua de lucru la 6.30 si termin la ora15.00, maxim 35 km. pe zi .Cum trbuie sa procedez in acest caz ? Mentionez ca nu am mai lucrat niciodata cu digrama sau card. Va multumesc pentru intelegere. Drumuri bune sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members qazqazqwerty Postat August 28, 2012 Members Share Postat August 28, 2012 Salutare ,sper ca am postat bine pentru o intrebare. Nu am mai lucrat pna acum la program pt. ca am condus pana la 3,5 tone . In curind o sa lucrez pe ceva mai mare si am nevoie de putin ajutor, fara rautati daca se poate, gen citeste art. cutare. O sa incep ziua de lucru la 6.30 si termin la ora15.00, maxim 35 km. pe zi .Cum trbuie sa procedez in acest caz ? Mentionez ca nu am mai lucrat niciodata cu digrama sau card. Va multumesc pentru intelegere. Drumuri bune sa aveti Pai daca parchezi masina, nu mai umbla nimeni cu ea, nu vad care ar fi problema. Pana a doua zi la 06.30 ai si pauza zilnica, iti mai ramane sa o faci pe cea saptamanala. Iar in intervalul 6.30-15.00 nu conduci tu in permanenta, la kilometrii aia, cred ca poti face macar o pauza de 45 de minute intre cele 2 programe de 4,5 ore Eu unul o stiu asa: 9 ore zilnic - 2x4,5 ore, cu pauza 45 min intre ele (pauza o faci intreaga sau fractie 15+30 min., intotdeauna 15 min prima data); odihna zilnica 11 ore - se poate reduce de max 3 ori intr-o sapt la 9 ore, daca se face in bloc sau poate fi fractionata in 3+9 ore. Odihna saptamanala 45 ore - poate fi redusa la 24 ore, cu conditia recuperarii pana la sfarsitul celei de-a treia saptamani. Daca gresesc, va rog, corectati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.